Vasenmisto - sillä puolella millä puolella sydänmesi on!

Vierailija

sanotaan ei kylmälle oikeisto politiikalle ja leikkauksille!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tulet ap saamaan tuhat alapeukkua ja trolliarmeijan kimppuusi, mutta sanonpa vaan että Vasemmisto on meidän pienten ja heikkojen puolella.
Li ❤

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tulet ap saamaan tuhat alapeukkua ja trolliarmeijan kimppuusi, mutta sanonpa vaan että Vasemmisto on meidän pienten ja heikkojen puolella.
Li ❤

Hahaha AHHAHHAAAAAAAAhahahaaaahhhaaahahahahahaha

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän ei kyllä ole ghettoutumisen, kasvavan rikollisuuden ja työttömyyden puolella.

Gheottoutuminen ja kasvava rikollisuus ovat seurausta siitä, ettei kotouttamista hoideta kunnolla. Maahanmuuttokriittinen oikeisto ei ole kiinnostunut kotouttamisesta.

työttömyys on suoraa seurausta yksityistämisestä ja kylmästä oikeistolaisesta politiikasta

Vierailija

En ole vassari, mutta kaikkea hyvää sinulle, jos olet vassari. Kirjoitustyylisi perusteella olisin luullut sinua maahanmuuttokriittiseksi. Tuolloin toivottaisin sinulle jotain painokelvotonta. 

Vierailija

En ole Vasemmiston äänestäjä.

Luulen kuitenkin, että kunhan nykyinen hallituksemme toteuttaa kaikki "kärkihankkeensa" paikallisesta sopimisesta, eli palkkojen alentamisesta hallintarekistereihin ja harmaan talouden tutkimusrahojen väjhentämiseen, pieni- ja keskituloisiin sekä työttömiin, eläkeläisiin ja lapsiin sekä koulutukseen  kohdistuvat leikkauksensa, seuraavissa vaaleissa nykyiset hallituspuolueet tulevat menettämään kannatustaan.

Koska kaikki nämä tulevat kohdistumaan meihin tavallisiin, työssäkäyviin ihmisiin, samoin kuin kotimarkkinoilla toimiviin pk-yrittäjiin, joille ei halvemmista palkoistakaan ole apua, koska kansalaisten ostovoima romahtaa.

Nähtäväksi jää, mitkä puolueet korjaavat potin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän ei kyllä ole ghettoutumisen, kasvavan rikollisuuden ja työttömyyden puolella.

SSS-hallituksen perintö :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gheottoutuminen ja kasvava rikollisuus ovat seurausta siitä, ettei kotouttamista hoideta kunnolla. Maahanmuuttokriittinen oikeisto ei ole kiinnostunut kotouttamisesta.

työttömyys on suoraa seurausta yksityistämisestä ja kylmästä oikeistolaisesta politiikasta

Voitko selittää minulle mekanismin, jolla yksityistäminen ja kylmä oikeistolaisuus ovat aiheuttaneet työttömyyttä. Kuulisin mielelläni. Olen tähän asti kuvitellut työttömyyden kasvun johtuvan viennin vähenemisestä, sillä tilastoja tarkasteltaessa ne osuvat ajallisesti niin hyvin yksiin, ja historiallisestikin Suomen talouskasvu on aina perustunut voimakkaasti nimenomaisesti viennin kasvuun. En ole kuullut vasemmistolaisten esittävän koskaan minkäänlaisia toimenpiteitä viennin kilpailukyvyn parantamiseksi, jotka tehoaisivat edes teoriassa. Voitko siis oikaista vanhoja, harhaisia näkemyksiäni. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li ❤

Naura vaan, mutta näin Li kirjoitti juuri Facebookiin:

Jätin tänään kirjallisen kysymyksen harmaan talouden torjunnasta. Suomessa on vuodesta 1996 hallituksen toimesta annettu harmaan talouden torjuntaohjelmia. Torjuntaohjelma on saanut vuotuista erityisrahoitusta 20 miljoonaa, mutta nyt hallitus esittää rahoituksen leikkaamista ensi vuonna. Käytännössä tällä tullaan todennäköisesti menettämään enemmän verotuloja kuin mitä saadaan menosäästöjä aikaiseksi. Tämä hallitus on toistuvasti osoittanut, kuinka vähän painoarvoa harmaan talouden ja veronkierron torjuntaan ollaan valmiita antamaan.

Hän on myös vastustanut subjektiivisen päivähoito-oikeuden rajaamista, työttömyysturvan leikkaamista, päivähoidon ryhmäkokojen kasvattamista, koulutusleikkauksia... Naurun asia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li ❤

Naura vaan, mutta näin Li kirjoitti juuri Facebookiin:

Jätin tänään kirjallisen kysymyksen harmaan talouden torjunnasta. Suomessa on vuodesta 1996 hallituksen toimesta annettu harmaan talouden torjuntaohjelmia. Torjuntaohjelma on saanut vuotuista erityisrahoitusta 20 miljoonaa, mutta nyt hallitus esittää rahoituksen leikkaamista ensi vuonna. Käytännössä tällä tullaan todennäköisesti menettämään enemmän verotuloja kuin mitä saadaan menosäästöjä aikaiseksi. Tämä hallitus on toistuvasti osoittanut, kuinka vähän painoarvoa harmaan talouden ja veronkierron torjuntaan ollaan valmiita antamaan.

Hän on myös vastustanut subjektiivisen päivähoito-oikeuden rajaamista, työttömyysturvan leikkaamista, päivähoidon ryhmäkokojen kasvattamista, koulutusleikkauksia... Naurun asia?

Ja tosiaan, tajuan kyllä että aloitus on irvaileva ja yrittää tuoda ilmi että vasemmistolaiset ovat huonosti koulutettuja jne., mutta mulla ei olekaan tapana sheimata ihmisiä esim. koulutustason tai kirjoitustaidon perusteella.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat