Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nousipa meteli kun sanoin etteikö se ole normaalia ettei

Vierailija

pitkässä parisuhteessa välttämättä ole seksiä.

Itsellä 16v pitkä suhde, ei seksiä 4 vuoteen

Kommentit (10)

Vierailija

Miksi ihmeessä? Ei toi normaalia ole, oletko mies tai nainen, vaikka ikävästi kysynkin olisiko joku rakastaja puuttunut peliin?M50+.

Vierailija

Seksittömyys on teidän oma valinta ja ei tarkoita, että muut tekisivät samoin. Meillä on suhdetta takana 18 vuotta ja pisin aika suhteen aikana ilman seksiä on ollut varmaan 3-4 viikkoa hankalan synnytyksen takia. Muuten normaali tahti on 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija

Joillakin ei ilmeisesti ole elämässään muita nautinnon aiheita kuin nussiminen. Ei kai sekään voi jatkuvasti normaalia ihmistä kiinnostaa jos tosiaan nussiminen pelkästään on elämän suola. Järjestäkää jotain muutakin kivaa tekemistä itsellenne. Ei kaikki mukava kauheasti maksa. Nussiminen tietysti on halpaa huvia. 😁😁😁

Vierailija

On monia syitä miksi suhteessa ei ole seksiä eikä ne kaikki syyt ole sellaisia joiden takia haluaisi myös erota.

Vierailija

Helppo sitä on parjata ihmisiä, joiden elämässä ei juurikaan ole seksiä. Monet eivät kuitenkaan enää voi sietää miehensä seksuaalista lähentelyä. Itsellänikin on tällainen tilanne.

En kuitenkaan voi ottaa eroa, kun olen tottunut korkeaan elintasoon ja kotirouvana olemiseen, jotka hyväpalkkaisen miehen vaimona oleminen mahdollistavat. Olen pakottanut itseni levittämään jalkani miehelleni kerran kuukaudessa, niin vastenmielistä kuin se onkin. Ajattelen silloin, että tässä nyt tienaan elantoni.

Vierailija

Ei toi vielä mitään. Mulla sitä oli 8v sitten...hommasin kyllä rakastajan..mutta kun haluan koko paketin :)

Vierailija

Pitkä parisuhde minullakin. Seksihalut ovat kadonneet minulta kokonaan. Mieheni ei saa minkäänlaisia väristyksiä minussa aikaan.

Eräs toinen saa sitäkin enemmän. Vatsassa tuntuu ylhäältä alas asti voimakasta väristystä pelkästä miehen näkemisestä.

En ole koskaan pettänyt miestäni enkä ole varma pystyisinkö siihen. On vain niin harmi kun asiat ovat tässä pisteessä ja ikääkin jo sen verran paljon että en näe mitään järkeä erota kun asiat ovat muuten meillä hyvin.

haluaisin vain niin kovasti ihanaa kiihkeääkin läheisyyttä vielä joskus.

Vierailija

Meillä ei ole ollut seksiä pian kahteen vuoteen miehen vakavan sairauden vuoksi. Ei ole tullut mieleen jättää eikä pettää. On ollut tässä vähän muutakin ajateltavaa. En paljon sanoisi "viisaita" sanoja ja arvosteluja toisten elämästä tietämättä mitään syistä taustalla.

Ilimanki pärjää

Vierailija kirjoitti:

Helppo sitä on parjata ihmisiä, joiden elämässä ei juurikaan ole seksiä. Monet eivät kuitenkaan enää voi sietää miehensä seksuaalista lähentelyä. Itsellänikin on tällainen tilanne.

En kuitenkaan voi ottaa eroa, kun olen tottunut korkeaan elintasoon ja kotirouvana olemiseen, jotka hyväpalkkaisen miehen vaimona oleminen mahdollistavat. Olen pakottanut itseni levittämään jalkani miehelleni kerran kuukaudessa, niin vastenmielistä kuin se onkin. Ajattelen silloin, että tässä nyt tienaan elantoni.

Kallis huora olet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat