Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isis dokkari

Vierailija
16.10.2015 |

Katsoitteko eilen yleltä isis dokkarin, jossa kerrottiin isisin orjuudesta paenneista naisista ja salaisesta järjestöstä joka yrittää pelastaa kaapattuja naisia. Aivan järkyttävää katsottavaa isisin toiminnasta..raiskaavat pieniä tyttöjä ja naisia. Antoi hieman näkökulmaa mitä naiset ja lapset joutuvat kokemaan esim. Syyriassa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isis on aikamme mätäpaise.

Vierailija
2/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin niin vihaiseksi tuosta dokkarista. Islamilainen ihannevaltio...kaukana siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne miehet tulevat tänne "suojaan"...

Vierailija
4/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pienen pätkän jossa isä laittoi tyttärensä kuoppaan, jotta se voidaan kivittää hengiltä. Isä kivitti itse.

Sitten mä kelasin sen pätkän ja katsoin uudestaan, koska en voinut uskoa että missään maailman kolkassa voisi yksikään isä laittaa tytärtään kuoppaan kivitettäväksi henkiltä, saati kivittää itse. Väärässä olin.

Ei ollu kyllä sanoja tai ajatuksia sen jälkeen.

Vierailija
5/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaampaa kulttuuria. Suvaitkaamme yhdessä.

Vierailija
6/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.. naisten ja tyttöjen asema kamala isisin valtaamilla alueilla. Ja niillä perheillä joilla ei ole varaa lähteä pois. Onneksi siellä on myös miehiä jotka yrittävät auttaa näitä naisia oman henkensä uhalla esim. juuri tämä järjestö joka yrittää vapauttaa naisia isissin orjuudesta.

Vierailija
7/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pienen pätkän jossa isä laittoi tyttärensä kuoppaan, jotta se voidaan kivittää hengiltä. Isä kivitti itse.

Sitten mä kelasin sen pätkän ja katsoin uudestaan, koska en voinut uskoa että missään maailman kolkassa voisi yksikään isä laittaa tytärtään kuoppaan kivitettäväksi henkiltä, saati kivittää itse. Väärässä olin.

Ei ollu kyllä sanoja tai ajatuksia sen jälkeen.

Olen sanaton. Lopetin tuon dokkarin katsomisen heti alkumetreille, kun rupesi niin tekemään pahaa ja ahdistamaan. Olen lukenut isisin toimista paljonkin, mutta tätä ohjelmaa en kyennyt katsomaan.

Vierailija
8/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on pahasti kilahtanut noiden isis taistelijoiden päässä. Varsinkin niiden jotka länsimaista lähtevät isisin joukkoihin... miten kukaan voi pitää oikeutettuna tuolkaista toimintaa???

Vierailija
9/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralistista porukkaa. Lukevat koraania ja muita islamistien pyhiä tekstejä hyvin valikoivasti, omiin agendoihin sopivasti. Ihan yleistä tietoahan on, että nämä Isis-tyypit käyttävät päihteitä ja mieltä sekoittavia lääkkeitä, vaikka ne on heidän uskonnossaan visusti kielletty.

Tappavat, raiskaavat, varastavat, tuhoavat, orjuuttavat...ja kaikki tietysti muka uskonnon oikeuttamana.

Vierailija
10/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaampaa kulttuuria. Suvaitkaamme yhdessä.

Odotin, että sinullakin olisi kyky ajatella asiaa hiukan syvemmin sen sijaan, että alat ironisoimaan näin vakavasta asiasta, mutta näköjään olet puolesi valinnut.

T. Mies

Vierailija
11/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isis ei ole islamia nähnytkään. Pahimmanlaatuista rosvoporukkaa.

Vierailija
12/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

isis nimenomaan edustaa islamin puhtainta muotoa. Jos Muhammed eläisi nykyään, hän olisi Isisin johtaja.

Vierailija
13/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edustaa isisin mielestä puhtainta muotoa. Ovat ottaneet koraanista kohdat jotka sopivat heidän tarkoitusperiinsä. Oksettavaa touhua.

Vierailija
14/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten ihmettelen isisin riveihin värväytyneitä naisia...vapaaehtoisesti alentavat itsensä orjan asemaan. Vakuuttavat aivopesukoneistot oltava isiksellä...

Vierailija
15/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan niiden olla aineissa, että kykenevät moisiin brutaalisuuksiin. 

Vierailija
16/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihmistyyppi voi tehdä tuollaisia kauheuksia esim. Pienten tyttöjen raiskaaminen... oksettaa.

Vierailija
17/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan niiden olla aineissa, että kykenevät moisiin brutaalisuuksiin. 

brutaaliuksiin

Vierailija
18/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ne miehet tulevat tänne "suojaan"...

Ei se nyt niin ihmeellistä ole, että nimenomaan nuoret miehet lähtevät, sillä äidit haluavat pelastaa edes jonkun perheenjäsenen. Naiset eivät yksinkertaisesti selviäisi matkasta, koska heillä ei ole mitään kokemusta yksinään kodin ulkopuolella liikkumisesta ja ovat vielä tänäkin päivänä usein luku- ja kirjoitustaidottomia Lähi-idässä. Siksi monet lähettävät perheen miehet matkaan ensin ja toivovat sitten voivansa itse tulla perässä, kun miehet ovat järjestäneet perheen asiat, tämä on täysin ymmärrettävää heidän olosuhteissa.

Vierailija
19/19 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti jotenkin ylidramatisoidulta. Useissa kohdissa dokkarissa näkyi naisia joiden silmät ei ollut peitetty vaikka niin piti mukamas tehdä ankaran rangaistuksen uhalla. 

Sitten monetkin naiset antoivat haastatteluja vaikka yleensä tuollaisten kiihkolahkojen aivopesemät eivät puhu sanaakaan ulkopuolisille.

Kilometrejä ennen majapaikkaa näkyi aseistettuja vartioita mutta niin vaan muutama urho onnistui hakemaan 20 vangittua pois mukamas vartijan nukkuessa.

Monet dokkarin tapahtumat oli sellaisia ettei niitä pysty toteuttamaan edes Assassin's Greedissa saati sitten oikeassa elämässä.