Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

isis dokkari

Vierailija

Katsoitteko eilen yleltä isis dokkarin, jossa kerrottiin isisin orjuudesta paenneista naisista ja salaisesta järjestöstä joka yrittää pelastaa kaapattuja naisia. Aivan järkyttävää katsottavaa isisin toiminnasta..raiskaavat pieniä tyttöjä ja naisia. Antoi hieman näkökulmaa mitä naiset ja lapset joutuvat kokemaan esim. Syyriassa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Näin pienen pätkän jossa isä laittoi tyttärensä kuoppaan, jotta se voidaan kivittää hengiltä. Isä kivitti itse.

Sitten mä kelasin sen pätkän ja katsoin uudestaan, koska en voinut uskoa että missään maailman kolkassa voisi yksikään isä laittaa tytärtään kuoppaan kivitettäväksi henkiltä, saati kivittää itse. Väärässä olin.

Ei ollu kyllä sanoja tai ajatuksia sen jälkeen.

Vierailija

Niinpä.. naisten ja tyttöjen asema kamala isisin valtaamilla alueilla. Ja niillä perheillä joilla ei ole varaa lähteä pois. Onneksi siellä on myös miehiä jotka yrittävät auttaa näitä naisia oman henkensä uhalla esim. juuri tämä järjestö joka yrittää vapauttaa naisia isissin orjuudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin pienen pätkän jossa isä laittoi tyttärensä kuoppaan, jotta se voidaan kivittää hengiltä. Isä kivitti itse.

Sitten mä kelasin sen pätkän ja katsoin uudestaan, koska en voinut uskoa että missään maailman kolkassa voisi yksikään isä laittaa tytärtään kuoppaan kivitettäväksi henkiltä, saati kivittää itse. Väärässä olin.

Ei ollu kyllä sanoja tai ajatuksia sen jälkeen.

Olen sanaton. Lopetin tuon dokkarin katsomisen heti alkumetreille, kun rupesi niin tekemään pahaa ja ahdistamaan. Olen lukenut isisin toimista paljonkin, mutta tätä ohjelmaa en kyennyt katsomaan.

Vierailija

Jotain on pahasti kilahtanut noiden isis taistelijoiden päässä. Varsinkin niiden jotka länsimaista lähtevät isisin joukkoihin... miten kukaan voi pitää oikeutettuna tuolkaista toimintaa???

Vierailija

Kaksinaismoralistista porukkaa. Lukevat koraania ja muita islamistien pyhiä tekstejä hyvin valikoivasti, omiin agendoihin sopivasti. Ihan yleistä tietoahan on, että nämä Isis-tyypit käyttävät päihteitä ja mieltä sekoittavia lääkkeitä, vaikka ne on heidän uskonnossaan visusti kielletty.

Tappavat, raiskaavat, varastavat, tuhoavat, orjuuttavat...ja kaikki tietysti muka uskonnon oikeuttamana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Rikkaampaa kulttuuria. Suvaitkaamme yhdessä.

Odotin, että sinullakin olisi kyky ajatella asiaa hiukan syvemmin sen sijaan, että alat ironisoimaan näin vakavasta asiasta, mutta näköjään olet puolesi valinnut.

T. Mies

Vierailija

Siis edustaa isisin mielestä puhtainta muotoa. Ovat ottaneet koraanista kohdat jotka sopivat heidän tarkoitusperiinsä. Oksettavaa touhua.

Vierailija

Kaikkein eniten ihmettelen isisin riveihin värväytyneitä naisia...vapaaehtoisesti alentavat itsensä orjan asemaan. Vakuuttavat aivopesukoneistot oltava isiksellä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat