Lihava ihminen jumpassa

Vierailija

Okei, alan sillä, että olen itsekin lihava, lähestulkoon yhtä lihava kun henkilö, joka ärsyttää tarinassani. käyn siis kerran viikossa jumpassa ja siellä käy eräs hyvin ylipainoinen nuori nainen. ei, ei ärsytä se, että se on läski, vaan se, että se tekee niin laiskasti kaikki liikkeet ja jutut, että yleensä jumpan lopussa ei ole yhtään edes hiessä, vähän ehkä hengittelee suun kautta, muttei läähätä. (toisin kuin itse, kun tällä massalla siellä annan kaikkeni ja hiki valuu) miksi vaivautua paikalle, jos ei edes yritä?? joo oon kyylä, joo koko juttu ei edes kuulu mulle pätkääkään, tiedetään!!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

niin niin, mutta ku kaikki liikkeet ja jutut se tekee niin laiskasti, haarahypyissä esim vaan käsillään vähän huiskii :D aaargh!! t. ap

Vierailija

Jos se ei vaan jaksa tehdä yhtään reippaammin?!? Eikö ole kuitenkin koko kansanterveyden kannalta parempi että hän edes käy siellä jumpassa eikä vaikka makaa sohvalla syömässä sipsejä?

Vierailija

Saa kai se ihmisparka liikkua sen mitä itse haluaa. Pääasia että edes vähän liikkuu. Oletko tullu ajatelleeksi, että hällä saattaa olla jokin sairaus jonka takia ei saa vielä rehkiä niin kovasti kuin te muut.

En voi kun ihmetellä miten hyvin sinun omat asiat on, kun on aikaa murehtia ja jopa ärsyyntyä noin mitättömästä asiasta. Itse en kiinnittäisi tuommoiseen etes huomiota.

Vierailija

Sä olet törkeä, pysy poissa salilta jos on noin vaikea antaa toisten olla sellasia kuin ne on.

Miten voit tuomita kun et tiedä henkilöstä mitään? Ehkä lääkäri on kehottanut tekemään tosi rauhallisesti alussa jonkun syyn takia? Ehkä se on tehnyt liian kovaa joskus ja pyörtynyt ja oksentanut? Syitä on miljoona ja niillä on yksi yhteinen tekijä: Ne ei kuulu sulle tippaakaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

niin niin, mutta ku kaikki liikkeet ja jutut se tekee niin laiskasti, haarahypyissä esim vaan käsillään vähän huiskii :D aaargh!! t. ap

Miksi tämä raivostuttaa sua? En ymmärrä yhtään. Henkilö ei ole sun tuttu, tekeminen ei vaikuta sun treenaamiseen tai laihtumiseen mitenkään, mikä ihme sua tässä tapauksessa kiukuttaa? 

Kyylä

Itsekin muistan aikanaan ryhmäliikuntatunneilta naisen, joka oli lähes joka tunnilla kanssani samaan aikaan ja yleensä oli ollut jo edellisellä tunnilla ja jäi vielä seuraavallekin... Hänen salaisuutensa oli juurikin se että hän teki liikkeet ainoastaan sinne päin. Combat-tunnilla lyönnit olivat käden huitaisuja ja potkut kevyitä jalan nostoja. :D hypyissä hyvä jos kantapää vähän nousi. Ilmankos hänelle ei tullut yhtään hiki ja jaksoi aina hyvin jäädä seuraavallekin tunnille

Vierailija

Keskity omaan suoritukseesi äläkä toisten, ellei ole jostain vakavasta kyse. Kävin jumpparyhmässä, jossa anorektikkonainen veti täysillä, ja kieltämättä kävi mielessä hänen oman terveytensä takia, että kuonka ankarasti kannattaa treenata. Tässäkin tapauksessa oli liikunnanohjaajan vastuulla puuttua asiaan, mikäli oli tarpeen. Ylipainoisen vähän liikkuneen henkilön on syytä jumpata omien mahdollisuuksiensa mukaan, ei sinun mitta-asteikolla.

Vierailija

Tietääkseni ryhmäliikuntatunneilla jokainen saa tehdä just niin rankan tai laiskan treenin kuin itse vaan haluaa. Jos jollakin tässä on ongelma niin ap se olet sinä. Kannattaisko keskittyä vaikka siihen omaan treeniin? Itse käyn ennemmin salilla just sun kaltaisten mulkoilijoiden takia, tarkkaillaan kuka tekee mitäkin ja miten rankasti. Teidät tunnistaa samantien siitä nyrpeästä naamasta.

Jaa hä?

Jospa mielessä jotain muuta? Arki voi olla kiireellistä ja mieli muualla. Hoikallakin. Tai ihminen häpeää eikä raaski painaa täysillä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

sain paskamyrskyn... noo, sen kai ansaitsinkin... :I

Minkä paskamyrskyn? Enemmänkin sait terveiltä ihmisiltä viisaita vastauksia, urpo.

Vierailija

Itse käyn ryhmäliikuntatunneilla ja koen tekeväni "kunnolla" niin kovaa kun jaksan mutta minulla on kai kehonhallinta jotenkin vajavaista kun tekeminen näyttää vaillinaiselta. Kyllä minulle tulee hiki ja en ole erityisen ylipainoinen. Ap, mitä mieltä olisit minusta?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat