Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia lapsienne saamia käsintehtyjä lahjoja arvostatte?

Rosmariini

Hei äidit ja isät!

Millaiset vauvojenne/lapsienne saamat käsintehdyt lahjat ovat ilahduttaneet teitä? Tai mitä käsintehtyjä lahjoja toivoisitte lapsienne saavan lahjaksi?

Kommentit (11)

Vierailija

Villasukat ja muu käyttötavara on tervetullutta. Kaikenlaiset koriste-esineet ja muut turhakkeet menee aika nopeasti roskiin.

Vierailija

Ap mietipä, miksi on olemassa LASTENhuoneet, LASTENkodit, LASTENvaatteita, LASTENvaunuja... Jos oikea muoto olisi LAPSIEN(NE).

Vierailija

Torkkupeitto :) Tai sit ihan vaan tumput/villasukat/pipo. Myös itsetehty mobile pinnasängyn päälle olisi ihana!! :) Olen netissä nähnyt sellaisia. Tai tuttinauha. Onhan noita vaikka mitä. Joku kangastilkuista tehty lattiapeitto/makuualustakin olis hyvä.

Vierailija

Edellisten lisäksi myös esim.oma leivontaessu lapselle olisi tosi kiva. Ja ehkä jopa omat pannulaput, nimi kirjailtuna, niitä voi käyttää sitten myöhemminkin kun lapsi alkaa itse kokkailemaan vaikka sitten lämpimiä voileipiä...

Vaunuihin kaikenlaiset lämmikkeet esim.merinovillasta ovat ihan must. Jos teet itse, kirjaile lapsen nimi, siitä jää hänelle kiva muisto. 

Kahden äiti

Villapeittoa arvostaisin itse. Me saimme niin paljon villasukkia ja myssyjä, ettemme ehtineet läheskään kaikkia käyttämään. Harmitti todella paljon :(

Askarteluessu esim. pul-kankaasta (kosteussulkukangas) olisi myös kiva.

Ja materiaaleista itse inhoan kaikenlaisia akryyli- tms keinokuitusekoitteita. Merinovillaneuloksesta tehtyä rakastaisin, koska se ei kutita vauvankaan herkkää ihoa :)

Vierailija

Itse neulon paljon, samoin lähipiirini, joten ikävä kyllä meillä on ylitarjontaa kaikesta.
Tällä hetkellä ilahtuisin varmaan nukenvaatteista eniten. Ja lapasista, mutta niissä on se riski, että ne katoaa päiväkodissa melkein heti (ehkä niihin voisi valmiiksi kirjailla lapsen etunimen).

Jos osaat ommella, niin ilahtuisin trikoopipoista, kypärämyssyistä ja edelleenkin niistä nukenvaatteista. Ihanin vauvalahja ikinä oli itsetehdyt trikooleggarit, se malli oli mielettömän söpö, ja käännettävien lahkeiden takia olen pitänyt niitä 74-98 senttisten vaatteiden kanssa.

Vierailija

Meidän vauva sai eräältä vanhemmalta rouvalta lakanat, joissa on aivan upea käsinkirjailu. Lakanoihin on kirjottu elefantti ja lapsen syntymäaika ja mitat. On hienot! Kaikki edellä luetellut kuulosta myös kivoilta ja käytännöllisiltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat