Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi avunhuutojani ei oteta vastaan?

Vierailija

Ajattelen lähes koko ajan itsemurhaa. En usko kuuluvani tänne, tämä paikka ei ole mua varten. Olen yrittänyt itsemurhaa muutaman kerran yliannostuksella. Tosin olen vetänyt sellaisia lääkkeitä joilla ei helposti saa henkeä pois vaikka lääkemäärät ovat 40-60 pilleriä kerralla. 

Aina kun minulle on soitettu ambulanssi ja olen kertonut itsetuhoisuudesta niin minulle on vain sanottu, että yleiskunto ok. Ei tarvitse tehdä mitään. Mene nukkumaan ja soita mt toimistoon seuraavana päivänä. En soita kun en usko saavani apua sieltä enkä jaksa käydä siellä. 

En jaksa tehdä mitään eikä mikään kiinnosta. Haluan pois. Joku mielisairaala lääkemömmöissä lepäämässä tuntuisi paremmalta kun omassa kodissa oliminen. Kavereille en puhu. On vain yksi jolle puhun ja joka luuli jo että olen kuollut. Vähättelen ambulanssin työntekijöille aina ja menen lukkoon.. 

En tunne itseäni ihmiseksi heidän silmissään enkä tahdo vaivata heitä joten annan kuvan että kaikki ok, otin vaan lääkkeitä kun tuli paha olo mutta onneksi ei sattunu mitään.. 

Oikeasti toivon nytkin että olisi sattunut. Musta on soitettu monta kertaa jo hätäkeskukseen itsemurha aikeista eikä ne ymmärrä laittaa mua hoitoon.. 

En halua aiheuttaa lähimmäisille tuskaa mutta tuntuu etten apuakaan saa tai jaksa sitä hakea. 

Kommentit (8)

Vierailija

Ei sun tarvitse soittaa mielenterveystoimistoon, vaan varaat vaikka ajan kunnalliseen terveyskeskukseen. Sanot, että et jaksa enää, et ole saanut apua ja olet itsetuhoinen. Jos hoitsu mussuttaa vastaan, sano että tarvitset apua, NYT. Lääkäri voi ohjata sinut eteenpäin tarvitsemasi avun piiriin. Toivon, että saat apua ja löydät elämänilon!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mikset sitten ota niitä lääkkeitä niin, että henki lähtee, vaan leikit tuollaista marttyyria, joka ottaa jotain lenssupillereitä niin ettei henkilähde..? sääliä taidat olla vaan hakemassa...

No olen ottanutkin monta kourallista mutta kun ei vittu ole vaikuttanut. Kerran oli lähellä. Olen kyllä toivonut että olis lähtenyt henki mutta ei vaan oo käyny niin. 

Vierailija

Mä suosittelen sulle tätä. Jos oot täysin tosissas. Itsetuhoisuus ei ole rikos, joten siihen ei puututa. Rikoksiin puututaan. Tee rikos, joudut poseen ja saat miettimisaikaa.

Vierailija

Ei kukaan välitä. Niin se vain on. Ihmisiä kiinnostaa se oma napa, toki netissä joku voi esittää olevansa muka huolissaan.

Vierailija

Miksi et sitten sano totuutta???

Mun lapsi myönsi itsetuhoisuuden, sai samointein M1 lähetteen. Avunhuutoja ei moni kuule, kun on päivittäin tekemisissä asioiden kanssa, sun pitää olla itse rohkea ja sanoa ja pyytää apua, älä sievistele!

Vierailija

Jos menet lukkoon kun pitää puuhua ja ala t vähättelemään asiaa, voisiko auttaa että kirjoitat kirjeen ja menet sen kanssa terv asemalle lääkärille. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat