Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämän kaltaiselle seksuaalisuudelle oma nimensä?

Vierailija

En siis erityisemmin pidä ihmisiä seksuaalisesti viehättävinä, paitsi silloin kun ihastun/rakastun. Olen kyllä siis ihan hetero nainen, ja ihastun vain miehiin, mutta esimerkiksi "hyvännäköiset" julkkismiehet eivät ole mielestäni "pantavia", koska minulla ei ole tunteita heitä kohtaan.
*
Haluan seksiä vain miehen kanssa, johon olen syvästi ihastunut tai rakastunut. En myöskään pidä ketään erityisen hyvännäköisenä, ennenkuin ihastun, eli ihastuminenkaan ei tapahdu ulkonäön perusteella.
*
Olenko ihan normaali? Onko muita samanlaisia? :D
Ps. Yritin tehdä tähtien avulla kappalejakoa, kun eivät kuitenkaan puhelimella toimi. :D

Kommentit (10)

Vierailija

Ahaa! :D Kuulosti kyllä todella paljon minulta, kun nopeasti lukaisin. Täytyy lukea vielä tarkemmin! Onkohan meitä paljon? :)

Vierailija

Täällä ainakin toinen. En ikinä voisi kuvitella meneväni sänkyyn vieraan ihmisen kanssa. Kerran baarissa päädyin suutelemaan ja sen jälkeen harrastamaan käsipeliä, mutta se ei tuntunut miltään. Pidemmälle en halunnut mennä. Tämän tapahtuman jälkeen olin jopa vähän masentunut ja alakuloinen. Parisuhteessa olen erittäin seksuaalinen ja kokeilunhaluinen.
En ole ikinä ajatellut että tämäkin olisi joku seksuaalinen suuntaus :D

Vierailija

Mä oon kans, mutta taidan olla biromanttinen demiseksuaali. Tuota biromanttisuuttakaan en nuorena tajunnut, koska ihastun lisäksi äärettömän harvoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täällä ainakin toinen. En ikinä voisi kuvitella meneväni sänkyyn vieraan ihmisen kanssa. Kerran baarissa päädyin suutelemaan ja sen jälkeen harrastamaan käsipeliä, mutta se ei tuntunut miltään. Pidemmälle en halunnut mennä. Tämän tapahtuman jälkeen olin jopa vähän masentunut ja alakuloinen. Parisuhteessa olen erittäin seksuaalinen ja kokeilunhaluinen.
En ole ikinä ajatellut että tämäkin olisi joku seksuaalinen suuntaus :D

Joo, sama juttu mullakin. En kyllä pystyisi harrastaamaan yhden illan suhteita, ajatuskin puistattaa. :D Mutta sitten kun olen kunnolla ihastunut, haluan kohdetta todella paljon. :D Nyt olen pitkässä parisuhteessa ja omaa miestä tietenkin haluan, tosin en enää kovin palavasti, koska yhdessä ollaan oltu jo pitkään.
Ap

Vierailija

Oho. Oonkin miettinyt mikä olen kun olen täysin aseksuaali, mutta kun oikea ihminen sattuu paikalle se on menoa. Jännä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet vain tavallista älykkäämpi, ei sen ihmeellisempää. Täällä toinen samanlainen.

Höps, ei ole älykkyyden mittari, että ei pysty tuntemaan seksuaalisia tai ihastuksen tunteita tuntematonta ihmistä kohtaan, ulkoisen olemuksen perusteella. 

Jos puhutaan julkkismiehistä ja siitä kuinka pantavan näköisiä he ovat, siihen kuuluu olennaisesti se, että usein tiedämme julkkismiehistä paljon, ja ne asiat voivat olla se, joka ainakin minulla stoppaa mahdollisuuden nähdä toinen "pantavana". Jos toisen elämäntyyli, ammatti ja tausta ovat kiinnostuksentappajia niin eipä silloin kai usein synny fyysistä vetovoimaakaan. 

Itsekin olen ronkeli, eli vain harva mies aiheuttaa suurempaa vetovoimaa, mutta ikävä kyllä sellaista syntyy ilman minkäänlaista tuntemistakin, jos toisen olemuksessa kolahtaa jotkut asiat (voi olla ulkoisten ominaisuuksien lisäksi vaikka ääni, tapa liikehtiä, käyttäytyä jne). Nuo asiat ovat niitä, jotka on ns. sisäänrakennettu sekä synnynnäisesti että ympäristön vaikutuksen, esim. varhaislapsuuden kokemusten kautta aivoihin. Normaalisti ihmisillä kaiketi on tällainen "järjestelmä", jossa ulkoiset ominaisuudet joko herättävät näitä tuntemuksia tai sitten eivät. Näin voi tapahtua jopa tv:n välityksellä. Kyse on ainakin itselläni näissä aivan puhtaasti fyysisestä vetovoimasta, muihin tunteisiin vaaditaan toki muuta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat