En pysty kuuntelemaan Sipilää enää ollenkaan

Vierailija

Puhui äsken 7-uutisissa. En pysty kuuntelemaan enää ollenkaan mitä se puhuu, on valehdellut niin paljon että tulee jotenkin outo fiilis.

Kommentit (13)

Vierailija

Suomea johdetaan kuin yritystä. Iisi piisi. Kaikki kiristää, ainakin alimmassa portaassa. Säätiöiden verovapauksiin ei ainakaan puututa. Vaimollakin suurin osa tuloista on siellä kiinni. Eikä veroparatiisihommiin ainakaan puututa, aiheuttaa turhaa hässäkkää kaveripiireissä.

Sitä paitsi, on se kartano lahjotettu matuille, olen näyttävästi osoittanut maailmalle miten humaani ja ymmärtäväinen olen. Loppuhan menee kuin itsestään, mulla ja kavereilla menee hyvin. Tartte mitään lautakasoista käydä köyhille avautuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tehkää enemmän töitä, maksakaa veroja, niin ei tartte kuunnella. Kun rahat on loppu valtiolta, jotain pitää tehdä!

Missä maailmassa elät? Jos ja kun rahat on loppu, miksi tänne roudataan tuhansia ja kymmeniä tuhansia elätettäviä? Ja sitten se raha ei enää - kappas vaan - olekaan yhtään ongelma. Tai siis on se sen verran, ettei sitä voi käyttää normikansaan, mutta maahantulijoihin kyllä ja heitä palvelevaan bisnekseen myöskin.

Kohta meillä on kahden kerroksen työttömiä ja kahden kerroksen asunnottomia ja kahden kerroksen työläisiä ja kaupan päälle turvaton tai epäviihtyisä ympäristö. Mut hei. Mä keksin! Mehän voidaan tehdä töitä koko hereilläoloaika, jolloin ei ole kiusausta kulkea kaduilla eikä ole väliä, mitä siellä tapahtuu tai ei tapahdu. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tehkää enemmän töitä, maksakaa veroja, niin ei tartte kuunnella. Kun rahat on loppu valtiolta, jotain pitää tehdä!

Jos teen yhtään enempää, siirryn maksajasta huollettavaksi ellen sitten kupsahda kertaheitolla. t. Viisi vuotta töitä ilman lomia..

Vierailija

Olin masokisti ja katsoin nyt uutiset. Katsoiko kukaan muu? Sipilällä oli mielenkiintoinen ilme selittäessään. En tiedä sille mitään suomenkielistä yhden sanan ilmaisua, mutta sellainen kun ihmistä naurattaa vaikka pitäisi olla vakava tms. ihme virnemäinen ilme.

Vierailija

Mua on ällöttänyt se mies koko ajan. En vieläkään suostu uskomaan, että meillä on tuollainen irstaan ja säälittävän tuntuinen NOBODY pääministerinä. Mistä se oikein tuli?? Miksi siitä tehtiin puolueen puheenjohtaja?? Täh?? Ja kaikki on ollut sen pääministeriyden aikana niin poukkoilevaa ja sekavaa. Ei vaikuta millään tavalla viisaalta. Miksi yrittää tehdä sellaisia päätöksiä kuin on yrittänyt? Mun mielestä jos tuntee numerot ja on loogista ajattelukykyä, niin nimenomaan silloin pitäisi olla sopivaa älykkyyttä hoitaa pääminiterin tehtäviäkin. Mutta saan siitä pelkästään semmoset rauhoittelevan perverssin isäsedän vibat. En osaa edes oikeita sanoja löytää! Mutta siinä on jotain hyvin epäkunnioitettavaa, liukasta ja vastenmielistä. Soini taas on rehellisemmällä tavalla vasyenmielinen. Näin meemin, jossa oli Sipilä vastenmielisesti hymyilemässä ja teksti "en ole kätilö, mutta voin vilkaista". Osui juuri nappiin.

Vierailija

Nyt on kuulkaas kaikkien osallistuttava, jotta saadaan lisää maksuvaraa osinkoihin ja elätettyä parisataatuhatta elintasosiirtolaista. Kaikkien tarkoittaa siis työttömiä, eläkeläisiä ja pieni- ja keskituloisia palkansaajia.

Vierailija

11 jatkaa. En ole vielä kertaakaan haukkunut Sipilää tällä tavalla, olen pitänyt omat intuitioni itselläni. Mutta en haluaisi edes kyseisen ihmisen lähelle, se on todellakin jotenkin karvoja pystyyn nostattava. Onko sillä edes tarvittavaa yleissivityksen tassoa, jos esimerkiksi lomaraha-juttu tuli yllätyksenä? (Miten muuten siinä kävi, saako tästä lähtien kaikki lomatahaa?)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat