Omistatko talvikengät?

Vierailija

Tästä tuli puhetta töissä. Itse en omista muuta kuin UGGit ja niitäkään ei voi käyttää jos on märkää, muuten painelen menemään tennareissa tai kumisaappaissa. Mitään saapikkaita tms. en omista.

Kommentit (12)

Vierailija

Piti koko viimetalvi ostaa uudet talvikengät, mutta ei tullut ostettua. Heitin vahat kengät keväällä roskiin ja nyt minulla ei ole arkikäyttöön sopivia talvikenkiä. Pitäs ostaa.

Minulla on huopakumisaappaat ja pitkävartiset vaellussaappaat, mutta ei niitä kehtaa/jaksa käyttää arkikäytössä.

Vierailija

ei mulla ennen ollut. lontustin ja palelin. 

nyt on, alistuin Suomen säähän joka vaihtelee mutta pysyy

löytyy talvikumpparit, gore-maiharit, nahkamaiharit, korkosaapikkaat, nilkkurit matalalla korolla, nillkurit korkeammalla korolla, talvilenkkarit, emu-saappaat eli "uggit" ja ajattelin vielä hankkia karvavuorelliset conssit. kaikkia olen "tarvinnut" ja tämä lainausmerkeissä koska kyllähän pelkillä maihareillakin pärjäisi mutta kun on niin KIVA kun on erilaisia kenkiä. sanomattakin selvää että eteiseni pursuaa.

Vierailija

Neljät: Uggit, lyhytvartiset saappaat, vaelluskengät ja nastapohjaiset juoksulenkkarit. Kesäkenkiä on ihan liikaakin ja niillä kuljen ympäri vuoden niin paljon kuin pystyn, siksi varmaan talvikenkien hankinta tuntuu niin turhalta ja käyttöaika lyhyeltä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat