arvaamaton mies

Vierailija

Eilen töistä tullessani ja tutkiessani, ettei lapsesta löydy väkivallanmerkkejä tajusin, että nyt on aika toimia.
Mieheni ei ole ollut lasta kohtaan väkivaltainen toisin kuin minua. Minuakin vain kerran pari vuotta sitten heti lapsen syntymän jälkeen. Tilanne selvitettiin ja syyksi löytyi elämänmuutoksen mukana tuoma masennus. Tämän jälkeen riitojen aikana hän on käyttäytynyt usein uhkaavasti. Kerran tönäissyt, mutta ei kovaa. Pelkään aina riitatilanteita todella paljon. Lastamme kohtaan hän on myös uhkaava, jos lapsi kiukuttelee. Tämän viikon alussa lapsi kiukutteli kipeänä rattaissa joita mies keinutti, ja kun lapsi heitti unilelun lattialle mies tönäisi rattaat seinään lapsi kyydissä. Hän meni liian pitkälle se on selvä,mutta miten pystyn erota? Jos eroamme ja muutamme lapsen kanssa pois, sikäli mikäli saisin edes huoltajuutta? En voisi olla enää paikalla puolustamassa lastamme. En voi todistaa miehen väkivaltaista ja uhkaavaa käytöstä mitenkään. Hänellä on ollut tämä ongelma nuorena ja käynyt siitä terapiassa synnytys vain laukaisi ongelman uusiksi. Ei myönnä olevansa väkivaltainen muulloin kuin riitatilanteissa, jolloin hänen vakiokommenttinsa on -hyvä, että pelkäät sietääkin, oletpahan ainakin hiljaa-
mitä minä teen?
Mies on ottanut lasta usein lujaa ranteista kiinni menettäessään hermonsa. Ranteissa on ollut jälkiä. Lapsemme on vielä niin pieni, ettei osaa puhua ja pelkään milloin tilanne riistäytyy käsistä. Mies on hyvin stressaantunut aina käyttäytyessään näin. Olen väsynyt olemaan varpaillani ja pelkäämään omassa kodissani ja oman lapseni puolesta.
Käydessään pari vuotta sitten minuun käsiksi se ei ollut mitään pientä tönimistä ja sain hoitoa vaativia vammoja. Ihan kuin hän muuttuisi aivan toiseksi ihmiseksi! Tavallisina päivinä hän on hyvä ja rakastava isä. Touhuaa lapsemme kanssa aikaa melkein enemmän kuin minä itse.

Kommentit (9)

Vierailija

Jos tapahtunut vastikään, käytä lasta lääkärissä, pyydä lausunto. Tulee auttamaan huoltajuuskiistoissa.

Kuten jo itse totesitkin, nyt on aika toimia ja lähteä. Tsemppiä!

ap

Vierailija kirjoitti:

Myötä ja vastoinkäymisissä. Jos miehelläsi on ongelmia, niin sinun pitäisi tukea häntä.

En lapseni kustannuksella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötä ja vastoinkäymisissä. Jos miehelläsi on ongelmia, niin sinun pitäisi tukea häntä.

Eihän tuo ole mitään lapselle tehnyt.

Vierailija

Ihastuitko miehessä taipumukseen pahoinpidellä lapsia vai viehättääkö sua enemmän taipumus käydä käsiksi naisiin? Ei voi kuin ihmetellä mitä naiset noissa tosimiehissä näkee. Mahtaa olla housut kostuttava näky ku mies paiskaa pienen lapsen rattaissa seinään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli rattaat voi paiskata vihaisena seinään lapsi kyydissä ja lapsen kiukutellessa aikuinen voi puristaa häntä ranteista niin lujaa, että jää jälkiä? Toivon, ettei sinulla ole lapsia.

ap

Vierailija kirjoitti:

Ihastuitko miehessä taipumukseen pahoinpidellä lapsia vai viehättääkö sua enemmän taipumus käydä käsiksi naisiin? Ei voi kuin ihmetellä mitä naiset noissa tosimiehissä näkee. Mahtaa olla housut kostuttava näky ku mies paiskaa pienen lapsen rattaissa seinään?

Jos luit tekstin huomasit, että pahoinpitely tapahtui vasta lapsen syntymän jälkeen. Sitä ennen olimme seurustelleet neljä vuotta. Syntymä laukaisi masennuksen ja masennus toi mukanaan nuoruuden vihanhallintaan liittyvän ongelman.

Vierailija

Tekipä hän lapselle tai sinulle jotain niin heti lääkäriin ja siitä todistus että hän on väkivaltainen. Etkä palaa hänen luokseen. Hän ei saa lasta jos voit todistaa että hän on väkivaltainen. Et voi laittaa lastasi vaaraan.

Mieti kestätkö sen jos hän satuttaa, vammauttaa tai tappaa lapsesi. Nyt lakkaat säälimästä miestä joka selvästi ei ole sen arvoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki apua jos susta on normaalia paiskata vaunut seinään ja puristaa lasta niin lujaa että jää jälki.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat