Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en tiedä mitä teen..

minninen

Haluan kysyä ulkopuolisilta ajatuksia parisuhteestani. Olemme seurustelleet 6 vuotta. Välillä erottukin miehen aloitteesta. Palattiin puolen vuoden jälk. yhteen. Myöhemmin selvisi että miehellä tässä välissä ollut useita naisia... No tästä jotenkin selvisin ja eihän oltu yhdessä. Satuttaa kuitenkin. Kahden vuoden kuluttua selvisi, että hänellä on jonkinmoinen suhde työkaveriinsa. Viestittelyjä, kahvittelua. Naisen mukaan muutaman kerran on suudeltu, ei menty sänkyyn.

Mies kuitenkin sanoo rakastavansa ja meillä on ihanaa yhdessä. Ostimme vasta kerrostaloasunnon...Ja mieheni ei tahdo lyhentää lainaa. Laina siis yhteinen...Tilillä kuitenkin aikaisempia yhteisiä säästöjä mistä laina raha lähtee automatik. Jos minä en käy kaipassa tai osta ruokaa niin meillä ei ole jääkaapissa mitn, eikä.hän ruokaa koskaan tee...Ostaa itselleen sen läppäpitan tuuniin.. Itse siis kustannan ruokaostokset lähes aina, teen kotiruuan, saatampa eväätkin pakata valmiiksi. Ostan muut kodin tarvikkeet... Mies ei tee kotitöitä, tuntuu että ei osallistu mihinkään. asiasta olen puhunut,mutta muutosta ei koskaan tapahdu. ehkä sanomisen jälkeen pyykit laittaa rullalle kuivamaan ja thats it. Tuntuu että olen nyt herännyt tilanteeseeni. Miten pärjäämme jos joskus tulisi lapsia.. miehellä kun ei raha riitä mihinkään? palkka meillä kutakuinkin sama... kerron tilanteesta lisää jos joku vaan auttaisi
.kavereillekkas en ole kaikesta ilennyt kertoa.
.

Kommentit (7)

Vierailija

Miehesi on ilmeisesti tasokas laatumies, koska kelpaa muillekin. Sinuna pitäisin kiinni hänestä. Laatua on niin vaikea löytää.

Vierailija

Taidat tietää jo itsekin, että ero olisi fiksuinta. Lähde vielä kun voit. Lapsien tulo tuollaiseen suhteeseen ei olisi kellekkään hyväksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten pärjäämme jos joskus tulisi lapsia..
.

Totta kai mies sitten muuttaa käytöstään ja alkaa maksaa ja siivota ja osoittaa sinulle rakkauttaan.

Tai siis...

Ethän nyt tosissasi mitään lapsia mieti tuohon tilanteeseen?

Vierailija

Minun itsetunto on aika heikoilla toisten naisten vuoksi. Itse en koskaan tekisi näin. Miksi se kuitenkin on minun kanssa? Äitikö hälle olen? Kotipiika? Anoppi on semminen, että poika on ihan mammanpoika ja uskon, että nuorena ei ole tarvinnut vastuuta kantaa mistään! Tämän työkaverin sain selville ku menin hänen puhelimelleen salaa... Hän ei tiedä siitä ja olen ollut tämän naisen kanssa asiasta yhteydessä. Miehelle kun yritän puhua tästä.. Hän ei koskaan ala puhumaan!! Menee nukkumaan ja mököttää. Ainut mitä on sanonut on että ei halua sitä. Viestin perusteella tuntuu että.hän on siihen naiseen ihastunut.. Lapsia tulen vielä.haluamaan, tiedän sen.. mutta tähän tilanteeseen ja ajankohtaan en. Toisaalta toivon että.alkaisin inhoamaan häntä, että voisin lähteä. Siltikin minä häntä rakastan.

Vierailija

Miten ihmeessä, et tiedä mitä teet? Eroa hyvä ihminen. Oot just kotipiika, joka passaa miestä ja huolehtii kaikesta. Mies käyttää sua hyväkseen ja sitä että rakastat häntä.

Vierailija

Kyllä minä miehenä ottasin tämän työkaverinsa ja laittasin hynttyyt yhteen.. Miksi se ei tee sitä. Miksi se ite on tässä suhteessa? Minun kaupassa käynti loppu nyt ja mies pesee ite pyykkisä! Ja kylässä.ei tarvihe kenenkään käydä ennenkun molotohvi on kodin siivonnut!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat