Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos täällä muita Sampo-pankin asiakkaita, jotka eivät aio vaihtaa pankkia?

Vierailija
27.06.2008 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkopankin toimimattomuus ärsytti alussa niin että lähettelin vihaisia viestejä asiakaspalveluun. Sittemin kaikki on toiminut ihan ok:sti joten en ole jaksanut ryhtyä rumban vaikka meillä on lainakin toisesta pankista. Eipä niillä muilla pankeilla ole sen kummempia etuja tarjota.

Vierailija
2/10 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämää tai pankkiasioiden hoitamista nämä Sampo-pankin tietotekniset ongelmat eivät ole haitanneet lainkaan, joten en ole ainakaan nyt ihan heti pankkia vaihtamassa. Tietysti jos ongelmat jatkuvat ja pahenevat, asiaa pitää harkita uudestaan. Tuntuu, että tosi moni on vaihtanut pankkia (mitä en kyllä ihmettele, jos itselle on koitunut hankaluuksia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan tulee vaan negaa ko. puljun toimista. Nytkin ovat veloittaneet opintolainan korkoja liikaa...hmm. Jotenkin tulee mieleen, että tanskalaiset yrittävät puhallusta ns. pikkuhiljaa, ja luottavat siihen, että juuri meidänkaltaisia on asiakkaista suurin osa. Tällä tarkoitan sitä, että luottavat pankkiin eivätkä turhan usein seuraa tilitapahtumiaan, koska kaikki on kuitenkin aina hoitunut ok. Ja nyt sitten ei hoidukaan...

Ei hitsi. Kyllä pitäis saada aikaiseks vaihtaa. Nyt on loma, ja on ihanaa vaan köllötellä ja unohtaa maalliset murheet. Toisaalta nyt ois aikaa hoitaa asiota! Vaikeaa!

Vierailija
4/10 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tällä hetkellä lainaa, säästöjä jonkin verran. Tarkoitus on ottaa tän vuoden aikana vielä jonkin verran lainaa, ja saa nähdä mistä pankista saa parhaan tarjouksen. Jos se on Sampo, niin sitten en tietänkään vaihda, mutta jos joku muu niin luultavasti perheemme kaikki tilit siirretään toiseen pankkiin.

Ongelmia on ollut verkkopankin ja kortin toimivuudessa, mutta mihinkään noloon/vakavaan tilanteeseen en ole sen takia joutunut.

Vierailija
5/10 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Sampo-pankkihan jossain vaiheessa ilmaisi haluavansa päästä pienasiakkaista eroon, aion kiusallakin pysyä Sammon asiakkaana. Mulla pankki on pelittänyt hyvin.

Vierailija
6/10 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ongelmia on ollut verkkopankin ja korttien kanssa näiden upeiden uudistusten jälkeen. Olen vain niin laiska, että todennäköisesti tyydyn vain marmattamaan...

Vierailija
7/10 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä ilmennyt tarvetta vaihtaa. Verkkopankissa käymiseen tosin pitää avata eri selain kuin jolla muuten surffaan, mutta vika on epänörttiydessäni, eikä pankissa.

Vierailija
8/10 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. juuri tällä viikolla ei taaskaan saanut rahaa automaatista, enkä voinut maksaa kaupassa pankkikortilla ostoksia. Kiva, kun olin kasannut ruokakaupassa kärryyni tavaraa yli sadalla eurolla. Meillä on niin monenlaista lainaa, ja niin monenlaisia tilejä, että en varmaan saa aikaiseksi, ärsyttää vaan.

Vierailija
9/10 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muka pitänyt maksaa saman tien kaikki opintolainan korot ja mitä vielä muuta. Lainaan lisättiin myös viivästymiskorko, kun lyhennystä ei muka ollut tehty ajallaan (siis ennen kirjallisen ilmoituksen tuloa kotiin). Paha vaan, kun mies edelleen opiskelee, eikä ole velvollinen maksamaan yhtään mitään! Esim. tuo viivästyskorkoasia olisi saattanut joltakulta jäädä huomaamattakin, jollei olisi itse ollut tarkkana.

Aivan käsittämätöntä toimintaa pankilta, eikä ollut suinkaan ensimmäinen kerta, kun tämän kevään aikana on ollut ongelmia. Tähän mennessä kai tuo laina oli ainoa syy olla vaihtamatta pankkia, mutta kyllä se nyt vaan vaihtuu.

Vierailija
10/10 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin laiska :) Ja vähän toisaalta säälittääkin, koska nuo tietojärjestelmät ovat aina niin arvaamattomia eli eivät varmasti tätä tahallaan tehneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi