Kyllä Flora on järkyttävän makuista!
Kyllä Flora on järkyttävän makuista!
klo 13:39 | 15.10.2015
Olen viimeksi maistanut Floraa varmaan yli 10 vuotta sitten ja kun kaupassa oli tarjouksessa, niin päätin kokeilla uutta Flora+voita. Sehän on aivan karmean makuista! Parin leivän päälle sitä meistä kukin laittoi, sen jälkeen lensi Flora roskikseen :/
Oikeasti ihmettelen, miksi kukaan tuommoista ostaa?
Sivut
Samaa ihmettelen minäkin. Jotkut kehtaa tarjota sitä vieraillekin leipälevitteenä.
Aijaa, mä ostan Flora kultaa ja tykkään kyllä :D välillä ostan vaan jotain perus pirkkaa tai eldoradoa, mun mielestä kaikki margariinit maistuu samalta. Ehkä mulla on vaan surkea makuaisti :P
Se kultakansinen purkki? Minusta se maistuu voille. Kuluu selkeästi vähemmän leivän päällä, kun riittää murto-osa sen maun antamiseen.
Kaikki muu on pahaa paitsi oivariini
No mitä ap yleensä käyttää?
Edes sitä keltaista ei saa levitettyä jääkaappikylmänä. En huoli jääkaappiin leivitteeksi mitään missä on voita tai matkii sitä.
Rehellisen kunnon margariinin saa levitettyä jääkaappikylmänäkin leivän päälle.
Kyllä jääkaapista löytyy voitakin, mutta se on ruuan valmistusta varten.
Minustakin ihan hyvää. En ostanut vaan Citymarketissa joitakin kuukausia sitten jakoivat sitä kassan jälkeen ilmaiseksi kaksi purkkia per nuppi. Ajattelivat varmaan itsekin, että tuotteessa on potentiaalia ja olen samaa mieltä. Tuote ei ole suomalainen joten siksi en suosittele. Siis se margariini+ voi tai mikään Unileverin tuote.
Flora myös TUNTUU omituiselta suussa. (paitsi se kultainen, se on ihan ok)
En laita levitettä leivän päälle maun vuoksi, vaan siksi että saan hyviä rasvoja, siksi käytän kasvisrasvamargariineja. Ilman levitteitä tahtoo jäädä rasvojen saanti hieman vähälle.
Moneen vuoteen en ole Floraa ostanut. Nyt kuitenkin jostain tarjouksesta ostin Flora & Voi -rasian ja yllättyin siitä, että sehän oli ihan syömäkelpoista. Oivariinia meillä yleensä on ja tuskin tuota Floraa tulee ostettua muuten kuin tarjouksesta.
No aika vähästä sinäkin järkytyt.
Kerran sain ravintolassa raakoja valkosipuliperunoita, mutta en minä siitäkään järkyttynyt, vaikka olivat syömäkelvottomia, pahoitin vain mieleni ja vaadin korvaavan lisukkeen.
-6-
Ok. Minä pistän taas nimenomaan maun vuoksi. *nappaa pari hasselpähkinää laatikosta* hyvät rasvat sitten vaikka napostelemalla ;)
Ostin sitä Flora&voi-sotkua ja aivan kamalaa mössöä oli!! Järkyttävä maku, lapsi ei suostunut syömään.
Ingmariinia (mielestäni parempaa kuin Oivariini) tai sitten voita.
ap.
Floraa voi käyttää perseseksissä liukasteena, mutta leivän päälle siitä ei ole.
Samaa mieltä kuin ap, mekin kokeiltiin ja tosiaan äärettömän pahaa. Lisäksi esimerkiksi Oivariiniin verrattuna tuntui, että se floran sotku ikään kuin imeytyi leipään sisään. Hyi helvetti, ei tarvitse toista kertaa kokeilla samoin kuin ei muitakaan Flora-sortteja.
Ihmekös tuo, että ne ovat koko ajan tarjouksessa.
Margariinista et saa hyviä rasvoja.
Oivariini on parasta tai sitten voista ja kylmäpuristetusta rypsiöljystä tehty levite. Tähän omaan levitteeseen voi laittaa mitä mausteita haluaa.
Sivut