Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä Flora on järkyttävän makuista!

Vierailija

Olen viimeksi maistanut Floraa varmaan yli 10 vuotta sitten ja kun kaupassa oli tarjouksessa, niin päätin kokeilla uutta Flora+voita. Sehän on aivan karmean makuista! Parin leivän päälle sitä meistä kukin laittoi, sen jälkeen lensi Flora roskikseen :/

Oikeasti ihmettelen, miksi kukaan tuommoista ostaa?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Aijaa, mä ostan Flora kultaa ja tykkään kyllä :D välillä ostan vaan jotain perus pirkkaa tai eldoradoa, mun mielestä kaikki margariinit maistuu samalta. Ehkä mulla on vaan surkea makuaisti :P

Vierailija

Se kultakansinen purkki? Minusta se maistuu voille. Kuluu selkeästi vähemmän leivän päällä, kun riittää murto-osa sen maun antamiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muu on pahaa paitsi oivariini

Edes sitä keltaista ei saa levitettyä jääkaappikylmänä. En huoli jääkaappiin leivitteeksi mitään missä on voita tai matkii sitä.

Rehellisen kunnon margariinin saa levitettyä jääkaappikylmänäkin leivän päälle.

Kyllä jääkaapista löytyy voitakin, mutta se on ruuan valmistusta varten.

Vierailija

Minustakin ihan hyvää. En ostanut vaan Citymarketissa joitakin kuukausia sitten jakoivat sitä kassan jälkeen ilmaiseksi kaksi purkkia per nuppi. Ajattelivat varmaan itsekin, että tuotteessa on potentiaalia ja olen samaa mieltä. Tuote ei ole suomalainen joten siksi en suosittele. Siis se margariini+ voi tai mikään Unileverin tuote.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se kultakansinen purkki? Minusta se maistuu voille. Kuluu selkeästi vähemmän leivän päällä, kun riittää murto-osa sen maun antamiseen.

En laita levitettä leivän päälle maun vuoksi, vaan siksi että saan hyviä rasvoja, siksi käytän kasvisrasvamargariineja. Ilman levitteitä tahtoo jäädä rasvojen saanti hieman vähälle.

pulutossu1

Vierailija kirjoitti:

No mitä ap yleensä käyttää?

En ole ap, mutta en voi käsittää, miksi joku ostaa jotain muuta kuin Oivariinia :D Se ei jäädy jääkaapissa kuten tavallinen voi vaan levittyy pehmeästi, maistuu herkulliselta eikä ole sen kalliimpaa.

Vierailija

Moneen vuoteen en ole Floraa ostanut. Nyt kuitenkin jostain tarjouksesta ostin Flora & Voi -rasian ja yllättyin siitä, että sehän oli ihan syömäkelpoista. Oivariinia meillä yleensä on ja tuskin tuota Floraa tulee ostettua muuten kuin tarjouksesta.

Vierailija

No aika vähästä sinäkin järkytyt.

Kerran sain ravintolassa raakoja valkosipuliperunoita, mutta en minä siitäkään järkyttynyt, vaikka olivat syömäkelvottomia, pahoitin vain mieleni ja vaadin korvaavan lisukkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ap yleensä käyttää?

En ole ap, mutta en voi käsittää, miksi joku ostaa jotain muuta kuin Oivariinia :D Se ei jäädy jääkaapissa kuten tavallinen voi vaan levittyy pehmeästi, maistuu herkulliselta eikä ole sen kalliimpaa.

Sinulla on kyllä liian lämmin jääkaappi, jos oivariini on levytyskepoista. Meillä käytetään keltaista Oivariinia ja margariineja. Oivariini ei todellakaan ole levytyskelpoista suoraan jääkaapista. Jos sen antaa olla jonku aikaa pöydällä, niin sitten sitä voi käyttää. Itse käytän mielummin margariinia, juuri sen helpon levitettävyyden vuoksi.

-6-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita levitettä leivän päälle maun vuoksi, vaan siksi että saan hyviä rasvoja, siksi käytän kasvisrasvamargariineja. Ilman levitteitä tahtoo jäädä rasvojen saanti hieman vähälle.

Ok. Minä pistän taas nimenomaan maun vuoksi. *nappaa pari hasselpähkinää laatikosta* hyvät rasvat sitten vaikka napostelemalla ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat