Kyllä Flora on järkyttävän makuista!
Olen viimeksi maistanut Floraa varmaan yli 10 vuotta sitten ja kun kaupassa oli tarjouksessa, niin päätin kokeilla uutta Flora+voita. Sehän on aivan karmean makuista! Parin leivän päälle sitä meistä kukin laittoi, sen jälkeen lensi Flora roskikseen :/
Oikeasti ihmettelen, miksi kukaan tuommoista ostaa?
Kommentit (50)
Hauska lukea aivan päinvastaisia mielipiteitä kuin miten itse ajattelen. :D Minun lapsuudenkodissani oli aina vain oivariinia ja aina koulussa ja leireillä laitoin leivän päälle innoissani floraa, keijua tai mitä ikinä sattui tarjolla olemaankaan. Kasvisrasvalevitteet vain maistuivat mielestäni paremmalta ja niin maistuvat edelleenkin. Omassa kodissani on nykyään aina floraa koska pidän sen mausta ja vanhemmillani en leipää edes syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oivariinia on raivostuttava laittaa leivälle, mutta maistuu ihan hyvältä. Tosta Florasta en tiedä, mut bonjourin merisuolalevite, joka on käsittääkseni vastaavaa on todella hyvää. Myös lätta on hyvää, mutta maku kärsii avattuna jo viikossa pahasti.
oivariini on samaa settiä kun juhlamokka ja elovena kaurahiutaleet. Suomalaiset pitää parhaana niin kauan kunnes tehdään sokkotesti ja taas huomataan et paljon parempia vastaaviakin on.Mikä kaurahiutale on parempi kuin Elovena? Onko niissä ylipäätään eroja? Jos kuorittua kauraa höyrytetään ja valssataan litteiksi, niin miten niihin voisi saada makueroja?
En kyllä pysty erottamaan mausta Juhlamokkaa ja Presidenttiä, vaikka jälkimmäinen on joidenkin mielestä muka selvästi parempaa.
Kaurahiutaleissa ainakin tuoreus on tärkeää. Lieneekö syynä se vai jokin muu, mutta suunnilleen melkein mikä vaan kaurahiutale on paremman makuista kuin Elovena. Hyvä peruskaurahiutale tuoksuu herkulliselta jo paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea aivan päinvastaisia mielipiteitä kuin miten itse ajattelen. :D Minun lapsuudenkodissani oli aina vain oivariinia ja aina koulussa ja leireillä laitoin leivän päälle innoissani floraa, keijua tai mitä ikinä sattui tarjolla olemaankaan. Kasvisrasvalevitteet vain maistuivat mielestäni paremmalta ja niin maistuvat edelleenkin. Omassa kodissani on nykyään aina floraa koska pidän sen mausta ja vanhemmillani en leipää edes syö.
Minun mielestä ne voilevitteet ei edes maistu millekään, sama kun söisi leipää ilman levitettä. Mut joo tottakai mun makuaisti on tuhoutunut kun oon mässyttänyt kaikenlaista skeidaa.
Oho onpa jännä, yli puolet ketjun kommenteista hävinnyt.
No postaanpa tämän sitten uudestaan: Ainahan se on persereiälle maistunut.
Olkaa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä ne voilevitteet ei edes maistu millekään, sama kun söisi leipää ilman levitettä. Mut joo tottakai mun makuaisti on tuhoutunut kun oon mässyttänyt kaikenlaista skeidaa.
Ei ne mitään voita ole. Jotain teollista kasvirsva-lisäainesontaa.
Mutta suomalaisethan on tottuneet kaikkeen keinotekoiseen.
Hhhhyi keijut ja florat. Sit levite kokonaan pois, ettei pilaa ruokaa.
Flora vanilla on ihan ok vaniljakastike.
Joku voihullu alapeukuttaa kaikki kasvirasvat!
Vierailija kirjoitti:
Joku voihullu alapeukuttaa kaikki kasvirasvat!
Ja ihan syystäkin :)
Vihreä Flora 60% normaalisuolainen on mielestäni parasta, lähes kaikki maisteltu becelistä-keijuun ja tuo oli parasta.