Joku hullu mies alkoi meuhkata bussissa korustani

Vierailija

Joku aika sekavan oloinen mies (ei kuitenkaan haissut viinalta) katsoi kaulakoruani pitkään. Katsoin häntä vähän kysyvästi jolloin hän alkoi meuhkata "Te plikat luulette että joku teitä muka katsoo mutta ei kun korua ne pojat katsoo, ei teitä" ja sitten kysyi "Luuletko sä plikka että se koru sinut kauniiksi tekee kun ei tee, opi tietämään se että hymy on naisen kaunein koru"

Huitoi samalla käsillään ja ääni oli semmoista puolihuutoa. Sitten käski antamaan korun hänelle ja kurotteli minua päin. Tässä kohtaa menin kuskin luo ja tämä käski ukon poistua bussista. Ennen kuin ovet sulkeutuivat niin huusi vielä "Kaiken maailman korupellet, luuleeko ne omistavansa koko bussin"

Joltakulta jäänyt lääkkeet ottamatta?

Kommentit (15)

Vierailija

Ikävä tilanne.

Tarinan opetus hullun miehen kannalta: sinun pitää hymyillä juuri hänelle, mutta älä nyt vaan luule näyttäväsi hyvältä. Ideana on vaatimus ja toisaalta nöyryytys.

Minun opetukseni: ei kannata koskaan katsoa hulluja, vaan suhtautua heihin välinpitämättömästi.

Olin aiemmin hullumagneetti, jolle kaikki sekopäät tulivat puhumaan. Nykyisin en enää vastaa kenellekään ja siirryn sivummalle. Kylmä ilme naamalla. 

Vierailija

Itselleni ei kukaan ikinä tule meuhkaamaan mistään, olen nainen hyväryhtinen, harteikas, työkokemukseni poliisissa vaikuttaa myös vapaa-ajalla, kukaan ei uskalla, olen pelottava amatsoni. Katseeni riittää hiljentämään, tehkää  perässä jos kykenette.

Lähihoitaja

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei kukaan ikinä tule meuhkaamaan mistään, olen nainen hyväryhtinen, harteikas, työkokemukseni poliisissa vaikuttaa myös vapaa-ajalla, kukaan ei uskalla, olen pelottava amatsoni. Katseeni riittää hiljentämään, tehkää  perässä jos kykenette.

Jos toisella on mt-ongelmia, päihteidenkäyttöä niin siinä saa olla vaikka harteikas poliisi tai maailman paras vapaaottelija eikä mitään väliä..

Pissi noussut päähän

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan voisit tulla minun työympäristööni hiljentämään mt-potilaita, etteivät käy päälle..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toisella on mt-ongelmia, päihteidenkäyttöä niin siinä saa olla vaikka harteikas poliisi tai maailman paras vapaaottelija eikä mitään väliä..

On väliä, sitten kysytään, että oletko kunnossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On väliä, sitten kysytään, että oletko kunnossa.

?

Vierailija

Veikkaan että kyseinen sekopää tuntee jonkinlaista alemmuudentunnetta, ja niinkin pieni ärsyke kuin korusi sai hänet ajattelemaan että olet joku hienostelija joka kuvittelee olevansa muita parempi.

Vierailija

[quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan voisit tulla minun työympäristööni hiljentämään mt-potilaita, etteivät käy päälle..

[/quote

Voin tulla, tosin ilmaiseksi en tee keikkoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiallisesti poliisina työskennellyt tietäisi tämän asian. Mutta eihän hän sanonutkaan työskennelleensä poliisina, ehkä hän siivosi poliisilaitoksen vessoja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat