Miksi minua tuijotetaan halveksuen?

Vierailija

Olen ylipainoinen mutten mitenkään järkyttävästi. Tällä hetkellä kasvojen ihottuma oireilee aika pahasti ja siksi naama osittain punottaa. Hiukseni rasvoittuvat todella nopeasti vaikka käyn joka aamu suihkussa niin illalla hiukset näyttää jo rasvaisilta.

Minua tuijotetaan halveksivasti ja esim. bussissa kukaan ei istu viereeni vaan mielummin vaikka seisovat. Kaupassa ihmiset menevät mielummin jonottamaan pidempään jonoon kuin tulevat taakseni.

Aikuiskoulutuskeskuksessa kukaan ei halunnut olla parini tai samassa ryhmässä.

Käytän deodoranttia ja harjaan hiukset, meikkaan silloin kun ihottumani sen sallii. Yritän hymyillä.

Olenko vain niin ällöttävä?

Kommentit (4)

Vierailija

Mä katson halveksivasti jos joku öykkäröi. Ylipaino tai ihottuma ei siihen vaikuta. Rasvainen tukka saattaa ällöttää joitain jos se on hyvin pitkä ja n.s all over the place.

Vierailija

Teetköhän ainakin osaltaan vääriä havaintoja ja päätelmiä ihmisten käyttäytymisestä? Vaikea uskoa, että jopa kassalla ihmiset menisivät jollekin toiselle kassalle sen takia, että sinä olet jossakin jonossa. Bussissa minäkin jään yleensä ilman vieruskaveria, mutta en ajattele sen johtuvan minusta. 

Koeta vähentää muiden ihmisten tarkkailua. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat