Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa 11vuotiaalla Henkselikurikset kouluun

Vierailija
15.10.2015 |

meidän 11vuotias laittaa joka päivä Kurikset kouluun onko noloa siis henkselikurikset

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa itse ne laittaa ei ole noloa mutta jos vanhemmat pakottaa lapsen tahdon vastaisesti on noloa, siis vanhempien puolelta. Kouluun ei kuulu kurikset.

Vierailija
2/9 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 11vuotias laittaa vapaaehtoisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa on kirjoittaa kurikset ja henkselikurikset isolla alkukirjaimella. Miksi ihmeessä?

Vierailija
4/9 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataako teillä joka päivä kaatamalla? Mikäs siinä, mutta miksi ihmeessä tykkää pitää niitä???

Vierailija
5/9 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa jokapäivä kaatamalla

Vierailija
6/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vielä 13 vuotiaana henkselikurahousut koulussa, äiti pakotti laittamaan. Muilla oli goretexit ym. muodikasta ja minulla kuravaatteet ja Kontio kumisaappaat. Kyllä hävetti kun varsinkin tytöt nauroivat vaatteilleni.

Vierailija
7/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noissa vyötärö malleja myös ja on noloa, en laittaisi tuon ikäiselle ollenkaan kuriksia, nykyiset ulkovaatteet pitävät hyvin vettä.

Vierailija
8/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 11-vuotias missään enää samalla tavalla ryve kuin tarhaikäinen, etenkään koulupäivän aikana... Jos lapsi itse tahtoo ehdottomasti laittaa, niin mikäs siinä. Missään nimessä en pakottaisi.

Vierailija
9/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei pidä provona? Sehän tämä on. Ei kuriksia edes tehdä tuon ikäisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi