Sinä, nainen. Miksi katsot minua, raskaana olevaa, niin vihaisesti?
Pilaanko päiväsi, olemalla sattumalta samassa paikassa kanssasi vai mikä mahtaa olla syy?
Kommentit (28)
Koska olet idiootti ja itsekäs paska. Vain aivoton pelle hankkii lapsia kärsimään tänne.
Jumalauta mikä siinä on että sietäisi hävetä jos on alkokassi kädessä tai on 15 ja raskaana? Parempi se on että 15 vuotias ottaa vastuun teoistaan eikä tee aborttia vain siksi että ei jaksanut ehkäisyä käyttää.
Ja se alkokassi... Ette voi mitenkään olla varma etteikö nainen käynyt ostamassa alkoholia vaikkapa ystävän illalliskutsuihin lahjaksi, tai miehen pyynnöstä. Kellään ei ole varaa tuomita toisia, joten vetäkää nyt ne katseenne ja tuomitsevat mielipiteenne nenästänne ikuisesti pimentoon.
Joo, en sen kummemmin katso. That's just my resting bitch face, honey. Katse jää lepäämään mitä erilaisimpiin ihmisiin ilman että oikeastaan edes katson heitä vaan tyhjyyttä.
"Katsot vihaisesti"? Joopa joo. Hormonit näköjään aiheuttaa vainoharhaisuutta.
Jotkut raskaana olevat kuvittelevat että maailma pyörii nyt heidän mahojensa ympärillä. Esim. mäkkärin pitkässä lounasjonossa aletaan kassalla isoon ääneen tivaamaan enemmän jäitä kun niitä tekee niin hirrrrveesti mieli nyt, ja oikeestaan vois vielä pehmistäkin ottaa, mut mitä niis kastikkeissa on kun ne pitäis olla mahdollisimman sokerittomii ku mä oon raskaana? jne... se saattaa joitakin huvittaa, joitakin ärsyttää.
Katsonko? Ei ole tarkoitus olla vihaisen näköinen. Katselen kyllä raskaana olevia, anteeksi siitä. Omat lapset on tehtynä, lisää ei ole tulossa. Kai se jotain omaa luopumista ja haikeutta on. Tulee omat odotusajat mieleen, joita nyt jo kultareunus koristaa.
Olet syyllistymässä julmempaan tekoon kuin mitä esimerkiksi raiskaus olisi.