On se reipas tuo Aira Samulin.t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

On jo 87v ja noin reipas. Isänikin on samanlainen vielä yli 80v.

Kommentit (7)

Vierailija

Niin on :) Vaikka leuat hänelläkin jo tutisevat ja pää täräjää. Mutta jalka nousee :D

Mun isoisä kuoli 97-vuotiaana, veljensä täytti sata vuotta keväällä ja menehtyi samana syksynä ja heidän kolme siskoaan kaikki ehtivät täyttää 95 vuotta. Äidin sukulaiset kaikki about 80-vuotisen elämän eläneet. Ei esim. syöpää kenelläkään. Kiva miettiä omaa tulevaisuutta :/

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Niin on :) Vaikka leuat hänelläkin jo tutisevat ja pää täräjää. Mutta jalka nousee :D

Mun isoisä kuoli 97-vuotiaana, veljensä täytti sata vuotta keväällä ja menehtyi samana syksynä ja heidän kolme siskoaan kaikki ehtivät täyttää 95 vuotta. Äidin sukulaiset kaikki about 80-vuotisen elämän eläneet. Ei esim. syöpää kenelläkään. Kiva miettiä omaa tulevaisuutta :/

Joo, meidän suvussa oikeastaan ainut nuorena kuollut on toinen mummoni joka kuoli 63-v kun verisuoni katkesi päästä. Toinen mummoni eli melkein 90v.ap

Vierailija

Aira Samulin on mun idoli. Haluaisin olla smanalainen 87 vuotiaana.

Aivan ihana nainen. Ja esiintyi telkkarissa hyvin tänään. 

Vierailija

Hän on niitä harvoja ihmisiä joita ihailen. Upea ihminen ja ihana asenne elämään. Toivon todella hartaasti että hänellä on vielä pitkä elämä terveenä edessäpäin.

Hänestä pitäisi meidän kaikkien ottaa mallia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat