Sinä, nainen. Miksi katsot minua, raskaana olevaa, niin vihaisesti?

Vierailija

Pilaanko päiväsi, olemalla sattumalta samassa paikassa kanssasi vai mikä mahtaa olla syy?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

En ole itse tuollaiseen ilmiöön törmännyt ikinä raskausaikoina. Oletkohan vähän herkässä tilassa nyt? :) Suomalaisen ihmisen perusilme on sellainen vähän tuima ja tympeä, ja sen voi tulkita ihan miten haluaa omien fiiliksiensä mukaan tulkita. Ehkä ihminen on mietteliäs. Tai, jos sulla on siinä muksuja useampikin hyvin lyhyellä ikäerolla, niin varmaan miettivät että miten niitten kanssa jaksat.

Vierailija

Olitko sä se todella ylipainoinen raskaana oleva nainen, joka veti posket lommolla röökiä kaupungilla? Jos olit, niin syystä katsoin.

Vierailija

Ap tekee itsestään tärkeämmän kuin on. Tosiasiassa kukaan ei katso toista vihasesti raskauden takia vaan syy on jossain muussa. Todennäköisesti "vihaiset katseet" on kuitenkin vain ap:n päässä.

Vierailija

Todennäköisesti
A) poltat tupakkaa ja/tai juot alkoholia/energiajuomia julkisesti jolloin mulkoilu on ihan aiheellista
tai
B) mulkoilet itse muita ihmisiä ja he vastaavat sitten hämmentyneenä samalla tavalla takaisin.

Vierailija

Kerran katsoin raskaana olevaa naista vihaisesti. Se veti röökiä kaupan pihalla.

Jos et polta tms, niin veikkaan, että monet nopeasti vilkaisevat mahaasi, ja ovat siinä samalla naama suomalaisen peruslukemilla, ja sinä luulet, että he ovat vihaisia. :)

Vierailija

Jos olet alaikäinen, kännissä tai poltat tupakkaa niin ihan syystä mulkoillaan, sietäisit hävetä.
Jos et niin todennäköisesti kuvittelet kaiken.

Vierailija

Et kuvittele ap, törmäsin tuohon itsekin raskausaikana. Enkä ole ainoa, moni kaverini sanoo ihmetelleensä samaa. Itse ajattelin sen johtuvan siitä että näytän niin nuorelta, vaikka olinkin jo 24. Miesten seurassa liikkuessa ei kuulemma mulkoilla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat