Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon epävarmuudesta tapailusuhteessa?

Vierailija

En kestä itseäni enää. Taas tänään soitin miehelle ja inisin että se ei varmasti tykkää musta koska tämä ja tuo. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun alan itkemään miehelle että ei se musta kumminkaan tykkää. Kaikista pahinta on että mies ei vastaa mulle että ei jaksa tapailla epävarmaa ämmää, vaan lohduttaa ja vakuuttaa pitävänsä musta oikeasti ja haluavansa suhteen mun kanssa. Jossain vaiheessa mies ei kyllä varmasti enää jaksa mun epävarmuutta. Miten siis päästä eroon siitä? Onko muita entisiä epävarmoja?

Kommentit (1)

Neito23

Täällä samanlainen! Puolitoista vuotta parisuhteessa, mies on rakastava romantikko, huomioi mua ja pitää musta huolta, mutta edelleen tulee kohtauksia, jolloin iskee epävarmuudet. Alussa hän ei ymmäetänyt sitä, mutta olen selittänyt, että johtuen aiemmista suhteistani, olen nyt tällainen; epävarma ja huomionhakuinen. Ja voi, silti hän rakastaa minua... <3 Olen yrittänyt päästä yli tästä ongelmastani, mutta olen tullut siihen tulokseen, että haen varmaankin ammattiapua. Haluan olla miehelleni yhtä hyvä kuin hän on minulle. Tsemppiä ap, me pystytään tähän!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat