Asu työpaikan pikkujouluihin. Help!!

Vierailija

Haluaisin näyttää tyrmäävältä työpaikan pikkujouluissa, mutta mitä laitan päälle? Jotain seksikästä haussa, muttei mitään liian paljastavaa. Entä meikki, hiukset, korut ja kengät ym? Auttakaa naista hädässä. Olen alle 30v ja tyyli sen mukaan. :)

Ps. En ole menossa örveltämään perseet olalla ja iskemään ukkomiehiä + muuta noloa.

Kommentit (4)

Vierailija

Laita hyvästä ohuesta villakankaasta ihoa nuoleva mekko, musta tai muu yksivärinen. Ja sopivat korut. Näyttävät. Piilota mutta anna asun imarrella kurvejasi. 

ammattina pukeutumisneuvoja

Vähänhän tuohon on vaikea vastata, kun ei tiedä sun tyyliä, vartalon tyyppiä, ihon sävyä ja muita oleellisia tietoja, jotka yleensä määrittelee sen, millainen vaate kenellekin sopii. Henkilökohtaisesti mua ärsyttää todella paljon nämä kyselyt, kun niihin ei tosiaan henkilöä näkemättä voi vastata. Tai no, voinhan mä sanoa, että laita pikkumusta, se toimii aina, mutta malli? Korut? Kengät? Hiukset?

Vierailija

Pikkumusta on aina hyvä valinta, mutta tietysti muunkinlainen mekko voi toimia. Ei mitään vesirajamekkoa, mutta saa olla lyhyehkö, jos kaula-aukkko on hillitty. Tissien esittely ei ole kovin tyylikästä koskaan. Hyvin istuva mekko on jo itsessään seksikäs.

Alle muotoilevat alusvaatteet (ainakin pikkuhousut). Sukkahousuiksi ihonväriset tai mustat (ei kiiltävää, eikä liian ohuita mustia, ne on halvan näköiset). Asuun sopivat korkokengät, ei mitään tekonahkanilkkureita. Käsilaukuksi clutch, ei mitään isoa kassia.

Meikki ja hiukset saa olla ihan näyttävät, laita itse tai käy ammattilaisella. Koruja sen verran, ettet näytä joulukuuselta. Jos mekossa on jotain blingblingiä valmiiksi, niin sitten koruja tietysti vähemmän. Tietysti kaikki riippuu ihan sun omastakin tyylistä, tuo ikä nyt ei kerro vielä mitään, ja tietysti pikkujoulujen luonteesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat