Kuinka moni kutsutuista tulee lapsen synttäreille?

Vierailija

Mun lapsi on aloittanut päiväkodissa 2kk sitten, ja niiden 3-4vuotiaiden ryhmässä on 20 lasta. Tytöllä nyt synttärit ja vien huomenna kutsun kaikille lapsille ryhmään. Olenko ihan pipi? Asutaan pks. Ajattelin, että kun lapsi leikkii ihan sekaisin kaikkien kanssa ja ei ole vielä tuon ikäisellä mitään kaveripiiriä, ja en tunne muita vanhempia juuri yhtään, niin laitoin reilusti kaikille kutsun.

Synttäripäivä on sunnuntai-iltapäivä. Miten porukka yleensä reagoi? Tuleeko kukaan..tai mitä kokemuksia on? Puolet? Laitoin kutsuun vp, että tiedän vähän etukäteen. Mutta toisaalta kauhistuttaa jos kaikki yhtäkkiä tuleekin...meiltä loppuu tilat :) .

Kommentit (4)

Vierailija

Ei olla koskaan kutsuttu noin isoa lössiä. Meillä yleensä tulee kaikki kutsutut. Joku yksittäinen saattaa jäädä pois jos sairastuu tms. Varaudu ruuhkaan.

Vierailija

Meidän lasten kohdalla olen tehnyt samoin, että olen kutsunut koko poppoon juhliin ja aikalailla ovat kaikki aina tulleet :)
Olen huomannut, että lapset ovat juhlissa esim tutustuneet paremmin myös sellaisiin uusiin ystäviin joidenka kanssa eivät ole tarhassa/koulussa aikaisemmin viettäneet aikaa.
Tahtoisin siis uskoa, että päätös kutsua kaikki synttäreille on myös poikinut lapsille paljon uusia hyviä ystäviä joidenka kanssa viettävät aikaa vielä tänäkin päivänä.

Olisi voinut moni hyvä ystävä jäädä "saamatta" jos ei heille olisi suotu noinkin hyvää tilaisuutta tutustua toisiinsa kuin synttärikutsut!

Vierailija

Joo, en itse olisi pystynyt valvomaan koko porukkaa, joten on kutsuttu aina maksimi 12 hlö!!!!!!!! Lapsille ei saisi tapahtua mitään, eli hanki reilusti valvojia. Meillä lapset nyt 9 ja 5. Hoplopissa oli vanhemman lapsen synttärit vuosi sitten. Ihan kauhea stressi, kun yhdeltä pojalta alkoi veri vuotaa nenästä ja vanhemmat kysyi, miten se kävi ja eikö kukaan nähnyt. Verta tuli aika paljon, eikä kukaan nähnyt mitään. Meno oli niin rajua, että ei ikinä enää päästetä kahtatoista 8-vuotiasta ympäri hoplopia riehumaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat