Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veisin viemisiksi kun menen katsomaan pientä vauvaa ja hänen perhettään?Rotinoita?ov

Vierailija
08.02.2006 |

Olen siis menossa pe katsomaan ensimmäistä kertaa kaverini parin viikon ikäistä vauvaa. Vauvalle olen ostanut jo lelun ja vaatetta, mutta mitä äidille? Ei kukkia, sillä hänellä on tuoksuallergia! Voisinko leipoa jotain ja vielä siis omatekemät kahviherkut? Mutta mitä leiposin... Antakaa vinkkejä!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään allergioita ei ole niin leivo ihmeessä jotain. Eikä haittaa vaikka osa jäisi pakasteeseen : ) Itse toivoisin ilman liivatetta ja ilmavaivoja aiheuttavia aineksia. Melkein mikä tahansa käy. Muukin syötävä herkku kelpaisi. Varsinkin esim. marjoja tai hedelmiä sisältävä, jokseenkin terveellinen herkku olisi ihana.

Vierailija
2/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jotain hyviä muffinsseja tai ihan pullaa. myös joku itsetehty ruoka olisi ihana tuliainen ja sekin sellainen joka kestää pakastusta, esim. lasagne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kertyi kahvileipää niin paljon, ettei pakastimeen enää mahtunut eikä makeaa jaksanut syödä niitä määriä.

Vierailija
4/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen teki pasteijoita ja toinen tiikerikakun. Lisäks äidille erikseen vielä suklaalevy ja eskoiselle lelu.