Onko Ensitreffit alttarilla -ohjelma saanut sinut muuttamaan tai miettimään omaa käytöstäsi parisuhteessasi?

Vierailija

jos niin miten?

Kommentit (12)

Vierailija

Kyllä. Oon noita pareja katsoessani kiinnittänyt huomiota esim. siihen etten nalkuta miehelleni. Arvostan ja rakastan häntä ja näytn sen teoillani. 

Vierailija

Ei oikeastaan muuten kuin että olen huomannut mistä kaikesta olen jäänyt paitsi ollessani mieheni kanssa. Elämäni voisi olla niin erilaista toisenlaisen miehen kanssa. Tämä kauhea tunne vahvistuu päivä päivältä ja asia on pelottava.

Vierailija

Huomaatteko sen, että kun eivät ole (naiset)korviaan myöten ihastuneita, niin valittaminen/tiukkaaminen tulee nopeasti esiin. Onko se vaalea Mari, niin sen puhetta en pysty kuuntelemaan. Pahaa tekee miten se puhuu sille miehelle.

Vierailija

Toinen on ihan unenpöpperössä niin aletaan kyselemään jotain diipadaapaa ja sitten valitetaan, ettei saa toisesta mitään irti...jösses.

Vierailija

Ei, kumpikaan ei ole harrastanut nalkuttamista tai pikkuasioista nipottamista, kaikista asioista ollaan pystytty aina puhumaan ja toiselle annetaan omaa tilaa riittävästi. Toiminut jo 19 vuotta. Toista ei voi muuttaa ja kummankin pitää oppia myös sopeutumaan ja tekemään kompromisseja. Parisuhteessa kun ei elellä ja olla vain yhden ihmisen ehdoilla.

zaza

Ei oikeastaan, sillä olen pyrkinyt kohtelemaan miestäni kunnioittavasti ennenkin.

Sarjan naiset ovat todella pelottavia. Narinaa, nalkutusta ja myrtsejä ilmeitä, jos mies ei koko ajan vastaile juuri oikein.

Mitä se arkipuhekin oikein on? Ne on olleet yhdessä muutaman viikon. Itse olin aivan jalat alta -rakastunut pari vuotta ja vasta lapset toivat tunteen, että arkea on edes olemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä arki? MILLAINEN ON HYVÄ ARKI?

Haha.. Tää oli niin järkky. Toinen luettelee pitkän listan millaisista asioista se koostuu, ni ei. Ku pitää kaikesta tehdä niin vaikeaa.

Vierailija

No ollaan iloisia siitä, et löydettiin toisemme jo nuorina, ni ollaan saatu kasvaa ja kehittyä ihmisinä yhdessä. Ollaan armollisia toisillemme eikä kumpikaan yritä muuttaa toista tai jankuta turhasta.

Vierailija

Ohjelma ainakin sai miettimään, että ei olisi mahdotonta herätellä henkiin niitä ensirakastumisen fiiliksiä, vaikka avioliittoa on takana pitkältikin. Pitäisi vain tehdä jotain arjesta poikkeavaa (ja vaikka keskustella siitä, mitä on hyvä arki ;)))))

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat