Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskauden ultra femedassa?

08.02.2006 |

Hei :)

Kokemuksia alkuraskauden ultrasta femedassa kyselisin..onko joku käynyt ja millä viikolla!

Kiitokset jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varata ultra viikolle rv 7+, jolloin syke voidaan vanmemmin todeta. Lääkärikohtaisia eroja hinnassa saattaa ollla, itselläni maksoi n. 60 ¿ kelakorvauksen jälkeen. Onnea odotukseen!

Vierailija
2/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-K ei laskuttanut minua lainkaan ultrasta, ainoastaan 20 min lääkärikäynnin jolloin minulle jäi maksettavaksi kela-korvauksen jälkeen muistaakseni n. 45 euroa.

Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 6+4. Tai itseasiassa kävin jo vko 5, mutta silloin ei vielä näkynyt mitään - Larkio-Miettinen sitten sanoi että tsekkaa toisen kerran vkolla 7 ilmaiseksi. Ja niin sitten kävin toisen kerran pelkällä toimistomaksulla. Uskomattoman mukava ja huolehtiva lääkäri. Cacciatorella taitaa olla paras kone siellä, ainakin niin hän veikkasi että hänen koneellaan olisi jo tuolloin vko 5 näkynyt jotain. Mutta sydänäänet varmimmin saadaan esiin kun viikkoja on 6+ jotain. Suosittelen myös!

Vierailija
4/4 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kokemuksista! Hauska satttuma, minäkin menen siis Larkio-Miettiselle ja mulla on siinä vaiheessa 8 vkoa täynnä! On niin epätodellinen olo, että onko siellä masussa ketään asukkia. Kiva päästä kurkkaamaan :)