Mullaki on penis. Ja poikakaveri. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija

En enää löytänyt vanhaan keskusteluun nii tein uuden

Meillä on vieläkin tylsää nii jos viittitte nii voisitte kysellä jotain

m25

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelette transmiehistä? Entä alkoholista?

Samalla tavallahan ne transsukupuolisetkin ihmisiä on. Ei meillä kummallakaan niitä vastaan mitään ole ja ite ainakin, jos en nyt seurustelisi, nii sopivan kohalla voisin vaikka kiinnostua.

Me ei kumpikaan juoda alkoholia kovin paljoa, mitä nyt joskus saunakaljat ja silleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ryyditättekö aamupuuroanne voi- vai kenties hillosilmällä, vai syöttekö miehekkäästi sellaisenaan?

Ei me syödä aamusin puuroa :(

Mutta sillon kun puuroa syödään nii ite laitan voisilmän ja hän syö sellaisenaan

Vierailija

Miksen saa porkkanakakkua ikinä onnistumaan?

Suututtaako sua, kun ihmisillä on tapana kysyä "hyväksytkö homouden/homot/homoparien adoption"tms? Mua nimittäin heterona on alkanut nyppiä ihan jumalattomasti tää jankutus ja kysely ja ihmisten julistukset suuntaan ja toiseen siitä, "hyväksyvätkö" juuri HE homouden.

Mitä vitun väliä? Oikeasti? Kuka kyselee, että hyväksytkö Sepon ja Liisan suhteen. MIKSI mulla olisi oikeus hyväksyä tai olla hyväksymättä toiseb suhdetta (jos kaikki osapuolet täysi-ikäisiä)? Ja miksi mun mielipiteen pitäisi merkata tai kiinnostaa jotakuta?

Homous on biologinen ominaisuus samoin kuin punatukkaisuus. Mitä hemmetin märehdittävää tai kummasteltavaa siinä on? Mitä hyväksyttävää siinä on? Mä en ole esim. homoavioliittojen äänekäs (koska haloo, totta kai ne pitää olla! Pitäisi olla ollut jo 2000 vuotta sitten) koska mua kyllästyttää profiloitua itsestäänselvyyksien jankkajaksi.

Samoin kuin en kannata kahden ruskeatukkaisen tai kahden eri rotua olevan ihmisen avioliittoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aiotteko mennä naimisiin? Pidättekö kauhuleffoista?

Ei me olla vielä naimisiinmenosta puhuttu

Kyllä kait niitä kattoa voi, mutta en me kumpikaan niistä erityisemmin tykätä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksen saa porkkanakakkua ikinä onnistumaan?

Suututtaako sua, kun ihmisillä on tapana kysyä "hyväksytkö homouden/homot/homoparien adoption"tms? Mua nimittäin heterona on alkanut nyppiä ihan jumalattomasti tää jankutus ja kysely ja ihmisten julistukset suuntaan ja toiseen siitä, "hyväksyvätkö" juuri HE homouden.

Mitä vitun väliä? Oikeasti? Kuka kyselee, että hyväksytkö Sepon ja Liisan suhteen. MIKSI mulla olisi oikeus hyväksyä tai olla hyväksymättä toiseb suhdetta (jos kaikki osapuolet täysi-ikäisiä)? Ja miksi mun mielipiteen pitäisi merkata tai kiinnostaa jotakuta?

Homous on biologinen ominaisuus samoin kuin punatukkaisuus. Mitä hemmetin märehdittävää tai kummasteltavaa siinä on? Mitä hyväksyttävää siinä on? Mä en ole esim. homoavioliittojen äänekäs (koska haloo, totta kai ne pitää olla! Pitäisi olla ollut jo 2000 vuotta sitten) koska mua kyllästyttää profiloitua itsestäänselvyyksien jankkajaksi.

Samoin kuin en kannata kahden ruskeatukkaisen tai kahden eri rotua olevan ihmisen avioliittoa.

Saattaa johtua siitä, ettet vaan osaa tehdä porkkanakakkua.

Ei se mua suututa, mutta vähän kyllä välillä ärsyttää kun ihmiset ei ymmärrä, että homoillaki pitäis olla samat oikeudet ku heteroillaki.

Oli muuten hyvinkirjotettu teksti :)

ap

//huomasin just unohtaneeni laitaa tuon ap:n noiden edellisten viestien loppuun

Vierailija

Kysymykseni: Olen 30v mies, miten saan naiset/naisen tykkäämään musta ja tekemään aloitteen? Olen ite aiemmin tehnyt aloitteita 15-25v ikäisenä opiskellessani mutta silloin tytöt/naiset nauroivat tai haukkuivat ulkonäköäni eikä kukaan tykännyt. Siitä jäi sellaiset traumat etten aloitetta enää tee ja nolosti olin kiinnostunut monesta. Kuinka siis saan suunnilleen ikäiseni naisen tekemään mulle aloitteen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kysymykseni: Olen 30v mies, miten saan naiset/naisen tykkäämään musta ja tekemään aloitteen? Olen ite aiemmin tehnyt aloitteita 15-25v ikäisenä opiskellessani mutta silloin tytöt/naiset nauroivat tai haukkuivat ulkonäköäni eikä kukaan tykännyt. Siitä jäi sellaiset traumat etten aloitetta enää tee ja nolosti olin kiinnostunut monesta. Kuinka siis saan suunnilleen ikäiseni naisen tekemään mulle aloitteen?

Nyt en kyllä osaa auttaa. Yrität vaan olla oma itsesi ja oot vaan rentona?? En mä tiedä. 

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat