Kuinka pitkiä lenkkejä teet?

Vierailija

Kuinka pitkiä kävelylenkkejä teet? Jos pudotat painoa?

Kommentit (13)

Vierailija

Kymmenenkin voi mennä mutta useimmiten lyhyempiä. Eniten tykkään mennä metsässä eli vaihtelevassa maastossa ja pehmeillä poluilla. Mutta enää ei iltaisin ole niin valoista joten joutuu tyytymään asvalttiin.

Vierailija

Laihduin kun kävelin reippaasti 5-7 krt/vko tunnin tai pidempiä lenkkejä. Uskon että ruokavalio oli silti se tärkein vaikuttaja laihdutuksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

8-15 km. 15 km ehdin juosta kerran viikossa. Muuten sitten noita lyhyempiä lenkkejä 4-5 kertaa viikossa.

Ja en siis kävele vaan hölkkään tai juoksen.

Vierailija

Olennaista olisi tietää, että kuinka pitkiä ajallisesti ja minkälaisella sykkeellä.
Eli ajallisesti vähintään kolmevarttia mielellään yli tunnin lenkkejä ja riittävän reippaalla sykkeellä.
Itse kävelen reilusta tunnista puoleentoista tuntiin 7-10 kilometrin lenkkejä 120-140 sykkeellä 3-5 kertaa viikossa. Olen mies joten matkavauhti luonnollisesti hieman naisia ripeämpi.

AV - MAMMA
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

No ei ole varsinaisesti mikään laihdutus päällä, vaikka tavoitteena onkin parin vuoden sisällä pudotta reilu 10kg. Koiran kanssa käydään sellaisia vajaan 8km lenkkejä kävelemässä.

Laihtuminen on paljon enemmän kiinni syömisetä kuin liikkumisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olennaista olisi tietää, että kuinka pitkiä ajallisesti ja minkälaisella sykkeellä.
Eli ajallisesti vähintään kolmevarttia mielellään yli tunnin lenkkejä ja riittävän reippaalla sykkeellä.
Itse kävelen reilusta tunnista puoleentoista tuntiin 7-10 kilometrin lenkkejä 120-140 sykkeellä 3-5 kertaa viikossa. Olen mies joten matkavauhti luonnollisesti hieman naisia ripeämpi.

Täh, tuoko on sinusta ripeä tahti? Minä olen vahvasti raskaana, laskettu aika ylitetty ja etenen 6km/h vaikka kävisin välillä pissalla ja kaupassa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat