Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko "riski" ottaa upouudesta kirpputorista pöytä?

Vierailija

Eli mulla on kasassa kirppiskamoja joista mahdollisimman monesta haluan eroon. Täällä on suosituimmalle kirppikselle kuukauden jono, mutta ensi viikolla aukeaa uusi kirpputori jolla on avajaistarjouksena 2 ensimmäistä viikkoa halvemmalla. Kannattaako mun odottaa kuukausi tai mennä uudelle kirpulle? Löytääkö sinne uuteen ketään?

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos kaikki ajattelevat, ettei sinne kannata mennä? Luuletko, että nousee kukoistukseensa?

Mietin vaan sitä kun mun mielikuva on juurikin se että se on uusi, ei sinne mene ketään, oli mun ensimmäinen mielikuva, mahtaako muilla olla sama juttu...

Vierailija

Jos osaavat markkinoida, uuteen paikkaan tulee sellaisiakin, jotka eivät jatkuvasti käy kirppiksillä. Voi lisätä muutaman euron hintoihin ja tinkiä, jos bäkee jonkun, joka ei hinnan vuoksi olekaan kiinnostunut, vaikka muuten kiinnostaisi.

Vierailija

Uudet kirpparit saattavat antaa ilmaisia lisäviikkoja myyntikauden jatkoksi, jos näyttää hiljaiselta. Itse onnistuin saamaan eräällä uudella kirppiksellä hyvin tavaraa liikkeelle, vaikka vähän jännitti ottaa riski. 

Vierailija

kannattaa! itse ainakin, jos tulee uusi kirpputori, menen toki katsomaan mitä sieltä löytyy. toki voit vähän aikaa katsoa vierestä miten kauppa käy 😅

Vierailija

Jos tarkoitus on päästä kamoista eroon, niin niistä pääsee eroon, kun myy riittävän halvalla.

Jos kirppari on hyvällä paikalla ja näkyvät mainokset, niin kyllä siellä alkaa käydä porukkaa, alussa jo ihan pelkästä uteliaisuudesta.

Vierailija

Kokemusta on kahdenlaisesta uudesta kirppiksestä. Yksi oli teollisuusalueella oleva halli, johon oli "ihan ite" nikkaroitu hyllyjä riveihin. Siellä oli jotenkin ankea tunnelma, hiljaista kuin huopatossutehtaalla, tuntui että joka askelta tarkkailtiin sillä myyntitiski oli hyllyjen päädyssä josta näki kaikkialle. Avara kaikuva tila. Ainoa mainos jonka näin oli kyltti tien poskessa. Se kirppis ei lähtenyt koskaan lentoon.

Toinen oli pienehkö, siisti ja kodikkaan oloinen kirppis pienen ruokakaupan kyljessä. Mainoksia paikallislehdessä ja facessa. Myyntihyllyt tuli heti täyteen ja kauppa käy hyvin.

Vierailija

Itse otin aikanaan tällaisen pöydän, ja myyntivoittoa tuli kahdelta viikolta yhteensä 17 euroa, joten ei voi hurrata. :D Mut kyllä sen kesti, uutta yrittäjää oli ihan periaatteesta kiva tukea koska on tärkeää että ihmiset jaksaa yrittää. Enemmän vitutti se, että tää uusi kirppari oli tummien suosiossa, ilmeisesti uusi yrittäjä ei osannut olla niitten kanssa riittävän jämäkkänä. Hävikki oli isoa, moni pöydästä hävinnyt tavara ei näkynyt myyntiluettelossa, ja yhtenä päivänä tajusin että multa taidettiin varastaa omasta pöydästä ihan nenän edestä. Mut kun millä sen todistat, eihän noiden hameiden alle voi mennä penkomaan ja sinne häviää kaikki rekkaa pienemmät tavarat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat