Jee, taas saan kuunnella naapureiden parisuhdeauvoa

Vierailija

Nainen huutaa hysteerisenä. Viimeksi mies karjui tunnin verran turpa kiinni sille, nyt on näköjään vuoro vaihtunut. 

Kommentit (15)

Vierailija

Miten voi olla noin tyhmiä ihmisiä että pitää huutaa. Ei sitä käsitä. Jos minun puoliso alkaisi huutamaan niín tekisin popgornia ja perunalastuja ja dippaisin ja kuvaisin kun apina huutaa :)

Vierailija

Laita jotkut sirkusmusiikit kuulumaan aina täysillä kun valkoroska karkeloi. Katso huomaavatko yhteyttä mellastuksen ja musan välillä, sammutat välittömästi kun ääliöt hiljenevät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laita jotkut sirkusmusiikit kuulumaan aina täysillä kun valkoroska karkeloi. Katso huomaavatko yhteyttä mellastuksen ja musan välillä, sammutat välittömästi kun ääliöt hiljenevät.

joo tää on hauska

Vierailija

Meidän yläkerrassa asuu idänihmeet ja ne ei tappele koskaan. Lapset sen sijaan ravaavat edestakaisin aamusta iltaan mutta noihin pikkuaskeliin on toki totuttu ja sopeuduttu.

Vierailija

Mikä siinäkin on, että se perheneuvottelu pitää aina aloittaa siihen aikaan kun normaalit ihmiset on menossa nukkumaan? Eikö niitä asioita voi käydä läpi mihinkään muuhun aikaan, vaikka esim aamulla herättyään. Ja minkä ihmeen takia ei voi edes puhua normaalisti, vaan se keskustelu on just tota ihmeellistä karjumista, huutoa ja ulinaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo tää on hauska

minäkin oikein hörähdin :D

Vierailija

Täytyy myöntää että meillä riidellään monesti huutamalla, kun viikko tolkulla yrittää kauniisti pyytää/kertoa/näyttää jne. Ei vain enää jaksaminen riitä niin silloin korotan ääneni, yleensä ainut keino kun mies "älyää"... Joojoo, olisi pitänyt hommata fiksumpi mies, vaan hyvähän se on olla jälkiviisas.

Vierailija

Soita vaan poliisit. Naapurit osaa olla myös huutamatta, eivät vaan viitsi.

Meilläkin oli aikanaan tuollaiset naapurit. Siinä oli perjantaisin sellainen kahdentoista tunnin setti, joka alkoi iltakuudelta pikku tissuttelulla ja kinalla ja naljailulla ja päättyi aamukuudelta siihen että emäntä oli murjottu pakettiin olkkarinnurkkaan jossa rääkyi kunnes siitä loppui patterit. Ja tässä välissä molemmat mätti toisiaan turpaan minkä ehti ja rikkoi irtaimistoa. 

Olihan se hupaisaa kuunneltavaa aikansa mut yritä itse nousta aamuvuoroon kun ei ole saanut yhtään nukkua. Ei onnistu. Mun puolesta olisivat vaikka saaneet tappaa toisensa, siinä parisuhteessa ei ollut uhria siitä päätellen mitä me kuultiin, vaan pelkästään kaksi väkivaltaista ihmistä jotka halusivatkin tapella ja melskata. Mut mun piti saada nukkua. Joten soitin poliisit.  Ja naapurit lopetti sen huutonsa. Yksinkertaista ja simppeliä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Soita vaan poliisit. Naapurit osaa olla myös huutamatta, eivät vaan viitsi.

Meilläkin oli aikanaan tuollaiset naapurit. Siinä oli perjantaisin sellainen kahdentoista tunnin setti, joka alkoi iltakuudelta pikku tissuttelulla ja kinalla ja naljailulla ja päättyi aamukuudelta siihen että emäntä oli murjottu pakettiin olkkarinnurkkaan jossa rääkyi kunnes siitä loppui patterit. Ja tässä välissä molemmat mätti toisiaan turpaan minkä ehti ja rikkoi irtaimistoa. 

Olihan se hupaisaa kuunneltavaa aikansa mut yritä itse nousta aamuvuoroon kun ei ole saanut yhtään nukkua. Ei onnistu. Mun puolesta olisivat vaikka saaneet tappaa toisensa, siinä parisuhteessa ei ollut uhria siitä päätellen mitä me kuultiin, vaan pelkästään kaksi väkivaltaista ihmistä jotka halusivatkin tapella ja melskata. Mut mun piti saada nukkua. Joten soitin poliisit.  Ja naapurit lopetti sen huutonsa. Yksinkertaista ja simppeliä.

Hupaisaa kuunneltavaa?

Hupinsa kullakin...

Vierailija

Meillä huudettiin viikonloppuna ja olisin toivonut jonkun soittavan poliisit, kun en itse uskaltanut.

Onneksi minun ei enää tarvitse pelätä kotonani, sillä maanantaina hoidin asian kuntoon. Luulen/Toivon ainakin niin...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat