Kaveri piti epäviralliset synttärit (ov)

Vierailija

Yli 30v. kaverini laittoi fb-ketjun, jossa kertoi, että on menossa synttärinään paikkaan xx, kuka lähtee mukaan. Moni vastasi ketjuun "mukana!", "Tullaan!" jne. Kaveri vielä varasi pöydän paikasta, kun selvisi, että tulijoita on. Lopulta sitten kun ilta saapui ja itsekin tulin paikalle, vain puolet ilmottautuneista saapui paikalle (eli 15 sijaan tuli 7). Ei ne olleet viralliset synttärit, mutta..tuntui tosi pahalta kaverin puolesta. Moni oli kohteliaasti perunut samana päivänä tai paria tuntia ennen. Kaikkein kummallisin tapaus oli kaverin kaveri, joka vielä aamulla oli fb:ssä viesteillyt olevansa tulossa, mutta ei enää illalla vastannut puheluihin (?!). Mikä ihmisiä vaivaa?

Ja tämä kaveri siis ei ole tehnyt mitään ansaitakseen tällaista, on mukava ihminen, jolla on paljon kavereita ja tosiystäviä.

Oletteko todistaneet vastaavaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Mun mies on tuollainen. Ei vaan sitten viitsi lähteä. Olen kyllä koettanut kouluttaa, että jos et johonkin lipputapahtumaan lähde, oma asiasi, mutta kavereita ei petetä. Ihan sitä vaan laiskottaa sitten kun aika tulee. Ei vaan ajattele, että toinen odottaa ja on valmistautunut. Pojat olen opettanut tähän paremmin ja nuorempi ei koskaan jätä menemättä, jos on luvannut. On sanonutkin, ettei ymmärrä miksi isukki (sanovat isukiksi) ei sano heti, ettei mene. Itsellä joskus tullut esteitä, kuten iskenyt flunssa tai vastaavaa, mutta olen ilmoittanut.

Ikävin paikka on se, kun äitini sai aivoinfarktin ja silloin kyllä unohdin ilmoittaa, mutta ymmärettävästi jälkikäteen ilmoittaessani kaveritkin ymmärsi, meillä piti mennä kolmistaan syömään samana iltana. Eli joskus voi olla hyvä syy. 

Toivottavasti teillä oli hauskaa. 

Vierailija

Ikävää. Itse menen aina, jos olen luvannut enkä keksi jotain tekosyitä olla menemättä. Tuntuu pahalta, kun kaikki ihmiset eivät ole yhtä luotettavia.  

Tuli mieleen, että ehkä jokainen poisjäänyt kaveri ajatteli, ettei haittaa, jos juuri hän on poissa, kun kaverillasi on niin paljon muitakin ystäviä. Onneksi sentään 7 tuli paikalle. Ikävämpää on, kun joku joutuu viettämään synttäreitään ihan yksin, vaikka olisi leiponut, ostanut juomia jne.  

Vierailija

Kiitos 2. Itse mietin, että onko fb sellainen, että sinne on niin helppo kirjoittaa kerta toisensa jälkeen, että menee jonnekin, vaikka sitten lopulta ei ole aikomustakaan mennä. Tai ilmeisesti ajattelee, että "kyllä sinne muita kuitenkin tulee".

Kai noita lupailijoita on ollut aina sitten, joilla jää kaikki aina vaan lupauksiksi..ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on virallisilla ja epävirallisilla synttäreillä?

Kaveri ei ollut tehnyt tuosta tapahtumaa fb:hen, ihan vaan keskustelun seinälleen.

Vierailija

Tämä tuntuu nykyään olevan aika yleistä. Toisia ei enää kunnioiteta yhtään, vain omalla navalla on väliä. Tosi epäkohteliasta käytöstä, ja kyllä harmittaa juhlien järjestäjän puolesta :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat