Murkkuikäinen varastaa perheeltä rahaa. Mitä tehdä?

kriminaalin äiti

Poikaa on kasvatettu minkä on ikinä pystytty, mutta siitä huolimatta on ollut aina kova valehtelemaan ja varastelemaan. Aikaisemmin on varastellut lähinnä pikkuveljen säästämiä karkkeja, mutta nyt on varastanut sitten isältään rahaa ja samoin pikkuveljen lompakostakin.

Mitä rangaistuksia antaisitte pojalle? 

Kun pojalle sanoo jotain asiasta, niin hän vain vinosti hymyilee eli ilman omaatuntoa olevaa poikaa kasvatan.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mulla samanmoinen poika kotona :( Ei tunnu olevan omaatuntoa saati sitten empatiakykyä. Joskus tulee mieleen, että mitä siitä vielä tuleekaan.

Vierailija

Mies ehdotti, että ostamme kotiin lukollisen lipaston, jossa rahoja säilytämme. Täytyy varmaan nukkua sen avaimen kanssa, sillä viimeiksikin poika oli varastanut rahaa silloin pikkuveljen lompakosta kun minä olin kotona, mutta nukuin.

ap

Vierailija

Antakaa sille teinille herranjestas nyt vähän käyttörahaakin, ettei joudu ikäviin tilanteisiin kaveripiirissä enää. Miten voi olla niin vaikea antaa 20 viikossa viikkorahaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Antakaa sille teinille herranjestas nyt vähän käyttörahaakin, ettei joudu ikäviin tilanteisiin kaveripiirissä enää. Miten voi olla niin vaikea antaa 20 viikossa viikkorahaa?

Mistä päättelit, ettei ap anna käyttörahaa?

Mun veli alkoi kans varastas rahaa lähinnä isältä teini-iässä. Isä ei pitänyt ensin käteistä rahaa enää ollenkaan, mutta veli sai selville isän pankkikortin tunnusluvun, ja isän nukkuessa pölli kortin, kävi automaatilla nostamassa 20-100€ ja vei kortin takaisin sinne mistä ottikin. Meni pari viikkoa ennenkuin jäi kiinni. Isä muutti tunnusluvun, ja se mitä veli sai rangaistukseksi, en tiedä vieläkään.
Ei ollut kyse siitä, etteikö olisi saanut rahaa. Esim harrasti jääkiekkoa, ja sai aina uuden karheat varusteet ja rahaa mukaansa kaikenmaailman jäkisreissuille yms.

Nykyään hän on 23-vuotias fiksu nuorimies. Käy rehellisissä töissä jne.

Vierailija

Taas tää sairas provoämmä! Painu nyt jo hiiteen! Mistä sä keksitkin olla noin INHOTTAVA KAIKILLE läheisillesi? Puhut pelkkää paskaa lähellesi joutuneista ihmisistä. Kaveri juotti alkoholia, kaasokaveri avautui, että rakastaa miestäni ja poikamme häiritsevät minkä kerkeävät ja nyt "kasvatan ihmistä vailla omatuntoa" Just!

Äitis kasvatti, sananmukaisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanmoinen poika kotona :( Ei tunnu olevan omaatuntoa saati sitten empatiakykyä. Joskus tulee mieleen, että mitä siitä vielä tuleekaan.

Ja eiköhän nää muutkin kommentit ole ap:n. 

5

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5

Ei ole.
T. 4

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

5

Ei ole.
T. 4

Joo no ei kaikki, muta nuo simppeleimmät (ja tyhmimmät). 

5

Vierailija

kysy että mihin helvettiin se sitä rahaa niin paljon haluaa, saa jo sen kakskymppiä viikossa ja se riittää ihan hyvin LAPSELLE. Mihin se sitä rahamäärää tuhlaa? 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat