mitä pitäisi tehdä :\\

Vierailija

minua on alkanut ahdistaa kaikki ihan hirvittävästi. tiedän etten ole lihava eikä minun tarvitse laihtua mutta silti aina kun kosken reisiäni tai mahaani minua alkaa ahdistaa ja ällöttää mielettomästi. onko se teilläkin sellaista? antakaa myös vinkkejä millä reidet ja mahan pois!! minulla on myös vähän masennusta mutta en tiedä liittyykö se asiaan. en voi puhua asiasta kenellekkään en eteenkään vanhemmilleni meillä on muutenkin tosi vaikeaa emmekä tarvitse enempää ongelmia. kaikki vain tuntuu niin hirveältä haluan vain tämän inhottavat löysän mahan ja reidet pois! kukaan ei oikein ymmärrä koska olen muutenkin aika laiha niin miten minulla olisi muka mitään valittamista. yksinkertaisesti en vain pysty katsomaan niitä :\

Kommentit (6)

Marjaliisa
Seuraa 
Liittynyt22.9.2015

Rupea harrastamaan liikuntaa. Etsit netistä, mikä on hyvä määrä liikuntaa viikossa. Sitten teet sen. Voit syödä huoletta, kunhan liikut vastaavasti. Ja liikunnasta tulee hyvä mieli. Ja liikunta on myös niin kamalaa, että varmasti koet tehneesi voitavasi.

Vierailija

Terveydenhoitajalle juttelemaan tai varaat ajan terveyskeskukseen. Ei ole tervettä pakkomielteisesti ajatella tuollaisia asioita. Kannattaa hakea keskusteluapua jos ongelma vaikuttaa jo normaaliin elämään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat