Itkukohtaukset seksin jälkeen

Vierailija

Mitä minun pitäisi tehdä? Seksin jälkeen naiseni rupeaa lähes aina itkemään ja hän menee ihan hysteeriseksi. Olemme seurustelleet n. puoli vuotta ja elämä menee muuten hyvin.

Kommentit (11)

Vierailija

Ei välttämättä kumpikaan. Minäkin itken usein orgasmin jälkeen. Varmaan joku hormoni/välittäjäainejuttu. Ei johdu siitä että seksi oli hyvää tai paskaa.

Vierailija

Minä valitan orgasmini aikana ja huudan apua. Ehkä se on samaa onnen tunnetta, jota minä tunnen, vaikka se ilmenee negaationa.

N33D

Once

Yksi parhaimpia panojani oli kerta kun tapasin vakkariani ja hän oli ajanut kolarinj a ollut poliisikuulustelussa aiemmin samana päivänä. Orgasmin lopussa hän räjähti itkemäään ja pyysi että jatkaisin naimista, todella kiihottavaa naida nytkähtelevää itkusta huutavaa naista.

Vierailija

Itkuorgasmi... itselle hyvin tuttu, en tiedä mistä johtuu, mutta tulee todella usein koska tuntuu vaan niin hyvltä ja pahalta ja kaikki tunteet sekoittuu yhteen, en osaa oikein selittää mitä siinä tapahtuu.

Vierailija

Siinä orgasmin juuri luuratessa lähellä ajatukset lähtevät monesti laukkaamaan. Joskus seksipartnerikin alkaa säälittämään hänen villisti sätkiessään jalkovälissäni.

Voi ajatella esimerkiksi, että voi sinuakin raasua, et ole varmasti aikoihin saanut pillua kun noin temmot siellä haaroissa pepa muljuen. Ja sit se vaan tulee, ihan suoraa parkua niin, että vesi valuu pitkin poskia eikä tuota tunnemyrskyn voi mitenkään hallita, enemmän vaan alkaa miespolo säälittämään.

Vierailija

Itse itken usein orgasmin jälkeen. Usein iso orgasmi aiheuttaa suuremmalla varmuudella kyyneleet ja itkun, mutta ei välttämättä. Enemmän siihen liittyy oma virittyneisyys ja kuinka seksi sujui ennen orgasmia. En voi itkulle mitään ja saatan nauraa ja itkeä yhtä aikaa, kun tuollainen vollottaminen pistää naurattamaan. Tyttöystäväni on onneksi sinut asian kanssa, hän tulee vain silittelemään ja hymyilemään tyytyväisenä viereen. :) 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat