Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän kanssa viesteily

Vierailija

Minua on jäänyt vaivaamaan, kun joskus aiemmin seurustellessani näin vahingossa miehen viestejä ja ne olivat täynnä viestejä hänen exältä. Kun kysyin suhteen aikana , onko vielä tekemisissä, sanoi , ettei ole. Mitä sellainen viestilitannia kertoo ja mitä asiaa exällä saattoi olla niin paljon.

Ja miksi mies pimitti tietoa. Kerran sattui myös soittamaan ja mies sulki puhelimen , mutta mönsi, että se oli ex. Kaiken lisäksi mies ikään kuon sattui vahingossa työskentelemään naisen asuinpaikkakunnalle. Saattoiko miehellö olla vielä peliä tuon naisen kanssa vai miksi pitää viesteillä exän kanssa niin tiheään. Ymmärtäisi, jos joskus kysyy kuulumisia.

Kommentit (7)

Vierailija

Pitänee viestitellä, jos on asiaa. Voi tietty nussiakin sitä, mutta eipä sitä varmaksi tiedä.

Mies saattaa epäillä, että vetelet järkyttävät kilarit ilman syytä, jos hän on eksäänsä yhteyksissä ihan muuten vaan ja siksi on varmempi olla myöntämättä.

Vierailija

Ootkohan mun eksän nyksä? Ei tarvi olla mustasukkanen. Me ollaan ihan kavereita ja puidaan läpi lasten ja lastenlasten kuulumisia:) Ja, kun taas nähdään, niin vastaa tervehdykseen.

Vierailija

Hui, mäkin olen nykyisen suhteen aikana tekstaillut exälleni, koska hän oli mulle velkaa satoja euroja! Tietysti halusin rahat takaisin ja välillä oli aika kiivaitakin viestejä/puheluita. En niistä pahemmin nyxälleni kertonut. Onneksi nyt on rahat saatu takaisin ja voin täysin unohtaa koko ihmisen.

Vierailija

Miehet ei viestittele muille eksilleen kuin niille, joista ovat kiinnostuneita tai joiden kanssa on peliä (ellei sitten ole yhteisiä lapsia). Naiset saattavat huvikseenkin viestitellä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei viestittele muille eksilleen kuin niille, joista ovat kiinnostuneita tai joiden kanssa on peliä (ellei sitten ole yhteisiä lapsia). Naiset saattavat huvikseenkin viestitellä. 

Kyllä on taas sen sortin asiantuntija vauhdissa, että oksat pois! En ole kiinnostunut eksästäni. Ollaan hyvissä väleissä ja hän on oikein hieno ihminen, mutta meille ei vaan parisuhde sopinut. Ei olla panemassa heti, kun nyksien silmät välttää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat