Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raksamies sotkee ja vittuilee

Vierailija
13.10.2015 |

Ei jumalauta mä alan itkemään kohta. Taloyhtiössä siis menossa julkisivuremontti, viimeviikolla kävivät vaihtamassa ikkunat ja koko kämppä oli ihan rakennuspölyä täynnä... Eivät kuitenkaan ehtineet laittaa listoja/saumauksia ja mietinkin että milloinkohan tulevat ne tekemään loppuun.

No tänään, ilman MINKÄÄNLAISTA ennakkovaroitusta tyyppi tulee omilla avaimillaan sisään, kävelee ihan pokkana mun saatanan kalliin itämaisen mattoni päältä johon jää mahtavat pölypaskaiset kengänjäljet, minä nousen hämmentyneenä sängystä ja olen juuri kysymässä että pitäisköhän mun siirtää/peittää tavaroita taas, kun tämä työntää lipaston vaan parkettia pitkin vauhdilla sivuun. Sitten se lähtee kiireellä hakemaan jotain kamppeitaan ja heitän jo valmiiksi pölyiset suojauslakanat yms. maton päälle suojaksi (se oli osittain sänkyni alla niin en voinut ottaa sitä pois vaan YRITIN suojata) ja lähdin käymään kaupassa kun vitutti niin paljon.

NO, nyt tulin kaupasta kotiin, tyyppi on heittänyt noi ihan pöllyssä ja siinä pistelevässä villassa olevat lakanat MUN AVONAISEEN SÄNKYYN, matto on taas ihan paljaana ja niin paskaisena että oikeesti väännän itkua. Ja saumauksetkin jäi näköjään kesken tai ainakin kaikki tamineet on tossa edelleen.

Oikeesti voinko tehdä tästä jonkun valituksen!!! Olen niin raivona!!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä oli samanmoinen remppa piti itse peittää/siirtää tavaroita valmiiksi jos pelotti.
Laittoivat vaan pienen muovinpalasen itse suojaksi :D

Vierailija
22/22 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hhhhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän