Raksamies sotkee ja vittuilee

Vierailija

Ei jumalauta mä alan itkemään kohta. Taloyhtiössä siis menossa julkisivuremontti, viimeviikolla kävivät vaihtamassa ikkunat ja koko kämppä oli ihan rakennuspölyä täynnä... Eivät kuitenkaan ehtineet laittaa listoja/saumauksia ja mietinkin että milloinkohan tulevat ne tekemään loppuun.

No tänään, ilman MINKÄÄNLAISTA ennakkovaroitusta tyyppi tulee omilla avaimillaan sisään, kävelee ihan pokkana mun saatanan kalliin itämaisen mattoni päältä johon jää mahtavat pölypaskaiset kengänjäljet, minä nousen hämmentyneenä sängystä ja olen juuri kysymässä että pitäisköhän mun siirtää/peittää tavaroita taas, kun tämä työntää lipaston vaan parkettia pitkin vauhdilla sivuun. Sitten se lähtee kiireellä hakemaan jotain kamppeitaan ja heitän jo valmiiksi pölyiset suojauslakanat yms. maton päälle suojaksi (se oli osittain sänkyni alla niin en voinut ottaa sitä pois vaan YRITIN suojata) ja lähdin käymään kaupassa kun vitutti niin paljon.

NO, nyt tulin kaupasta kotiin, tyyppi on heittänyt noi ihan pöllyssä ja siinä pistelevässä villassa olevat lakanat MUN AVONAISEEN SÄNKYYN, matto on taas ihan paljaana ja niin paskaisena että oikeesti väännän itkua. Ja saumauksetkin jäi näköjään kesken tai ainakin kaikki tamineet on tossa edelleen.

Oikeesti voinko tehdä tästä jonkun valituksen!!! Olen niin raivona!!!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kuulostaa hyvin tutulta, täälläkin tyypit vaan lampsivat sisään ilman mitään varoitusta (onneksi oli edes aamutakki päällä kun olin juuri herännyt), sotkivat ja siirtelivät surutta kamoja miten sattuu. Eikö työmiehiä oikeesti yhtään opeteta kunnioittamaan muiden koteja?

Vierailija

Urakoitsijalle, vastaavalle mestarille ym. Tuskin vaan auttaa mitään.
Eikö se helvetin kallis matto kannattaisi rullata sängyn alle piiloon ja olisit sanonut sille tyypille että ottaa ne vitun kengät jalasta.
Voihan se tietenkin olla polakki, ryssä tai virolainen mikä ei osaa mitään muuta kuin omaa mongerrusta.

Vierailija

No mattoja ei tietenkään kannata rempan aikana pitää lattialla ollenkaan, senhän kai nyt sanoo jo järki. Toiseksi ainakin meidän taloyhtiössä kun oli remontti, ohjeistettiin tekemään itse ikkunan eteen työskentelytilaa eli siirtämään huonekalut pois. Eikö teille ole tullut tällaisia ohjeita?

Tuosta lakanasta, jospa remppamies oli ajatellut, että parempi suojata lakanalla sijaamaton sänky kuin suht helposti imuroitavissa oleva matto, ja siksi siirtänyt lakanan sängyn päälle? Mieti, että nythän ne pölyt ja paskat olisi sun sängyssä ilman sitä suojalakanaa! Olisit toki itsekin voinut sänkysi suojata ennen lähtöäsi, mutta jostain syystä et kai vain viitsinyt?

Vierailija

Ei työmiehille siitä makseta että sirtelevät kamoja edes takaisin syrjään. Firmalla urakka ja työmies saa haukut ellei pysy aikataulussa. Ei siinä kerkiä akvaarioita edes takaisin siirtelemään hellästi tai perhoskokoelmaa tai isännän postimerkkikokoelmia, tai emännän liinan alla kohoavia korvapuusteja.

On hinnoiteltu niin että on vapaata tilaa työpisteen äärellä touhuta.

AP

Vierailija kirjoitti:

No mattoja ei tietenkään kannata rempan aikana pitää lattialla ollenkaan, senhän kai nyt sanoo jo järki. Toiseksi ainakin meidän taloyhtiössä kun oli remontti, ohjeistettiin tekemään itse ikkunan eteen työskentelytilaa eli siirtämään huonekalut pois. Eikö teille ole tullut tällaisia ohjeita?

Tuosta lakanasta, jospa remppamies oli ajatellut, että parempi suojata lakanalla sijaamaton sänky kuin suht helposti imuroitavissa oleva matto, ja siksi siirtänyt lakanan sängyn päälle? Mieti, että nythän ne pölyt ja paskat olisi sun sängyssä ilman sitä suojalakanaa! Olisit toki itsekin voinut sänkysi suojata ennen lähtöäsi, mutta jostain syystä et kai vain viitsinyt?

No mitä helvettiä, en tiennyt että tulevat tänään jatkamaan remonttia KUN EI TULLUT MITÄÄN LAPPUSTA SIITÄ. Ennenkuin koko remppa alkoi niin sanottiin että aina tulee 1-2pvä ennen toimenpiteitä ohjeet postiluukusta. En ollut varautunut ollenkaan että tulisivat tänään, tottakai olisin muuten suojannut paikat?

Ja tämä remppamies sanoi että ei tästä mitään pölyä tule kun laittaa vaan listat ja sauma-aineet. Siksi suojasin hädissäni pelkän maton.

Ja muille, tiedän kyllä että pitää olla kengät jalassa! Siksi yritin mattoa suojata. Luulis että hän olisi voinut ne SILMINNÄHDEN paskaiset lakanat heittää johonkin muualle kun petaamattomaan sänkyyn. Vittu.

Vierailija

Nyt vituttaa lukea näitä kommentteja missä lähtökohtana on, että ap saa syyttää itseään. Oletteko te kaikki niin elämän runtelemia, vähäosaisia ja vähä-älyisiä, että oikeasti saatte kicksit tästä? Hyvää päivää.. Ap, sulla menee näitä ihmisen irvikuvaa paremmin kaikesta huolimatta! 

AP

Vierailija kirjoitti:

Olitko kenties ylenkatsonut ne ajoissa tulleet ohjelappuset? Ei ne mitään vitsejä ole, kuten huomasit.

Ainiin että pitäisi koko 6kk kestävän rempan ajan olla kämppä suojattuna ja matot rullalla kun remppamies saattaa hetkenä minä hyvänsä tulla omilla avaimillaan sisään ja alkaa remppaamaan? Täytyykin varmaan soittaa ja pyytää anteeksi ihan nyt tästä!

Joo, kun ei tullut ohjelappusta tästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin tutulta, täälläkin tyypit vaan lampsivat sisään ilman mitään varoitusta (onneksi oli edes aamutakki päällä kun olin juuri herännyt), sotkivat ja siirtelivät surutta kamoja miten sattuu. Eikö työmiehiä oikeesti yhtään opeteta kunnioittamaan muiden koteja?

Työmies tekee työnsä. Ei sille siitä makseta että puhuu mukavia...kuten julkisella on tapana..

Ei siinä ole aikaa ottaa lakkia pois päästä kunnioituksesta ja vetää kättä lippaan ja ottaa osaa työhön mistä ei makseta.

Julkisella on aikaa puhua mukavia ja seurustella ja teititellä että ottaako rouva toisen  kampaviinerin, ei siinä kertakaikiaan mitään poskipusuja kerkiä vaihtamaan kun työmies keskittyy töihinsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Urakoitsijalle, vastaavalle mestarille ym. Tuskin vaan auttaa mitään.
Eikö se helvetin kallis matto kannattaisi rullata sängyn alle piiloon ja olisit sanonut sille tyypille että ottaa ne vitun kengät jalasta.
Voihan se tietenkin olla polakki, ryssä tai virolainen mikä ei osaa mitään muuta kuin omaa mongerrusta.

Eivät saa ottaa kenkiä pois jalasta. tai toki voivat ottaa mutta sitten onkin paskempi homma jos sattuu työtapaturma, kukaan ei korvaa. Ei niillä turhaan ole turvakenkiä jalassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko kenties ylenkatsonut ne ajoissa tulleet ohjelappuset? Ei ne mitään vitsejä ole, kuten huomasit.

Ainiin että pitäisi koko 6kk kestävän rempan ajan olla kämppä suojattuna ja matot rullalla kun remppamies saattaa hetkenä minä hyvänsä tulla omilla avaimillaan sisään ja alkaa remppaamaan? Täytyykin varmaan soittaa ja pyytää anteeksi ihan nyt tästä!

Joo, kun ei tullut ohjelappusta tästä.

Otat taloyhtiöön yhteyttä että kuinka kävi. Väläytät että kallis matto meni pilalle ja kysyt korvausvastuuta/ pesulalaskun maksajaa.

Ilmoitat että ei tullut ennakkovaroitusta kuten olisi pitänyt tulla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat