raskaus ja penteleen ummetus ov

Vierailija

Miten te muut oloanne helpotatte? Itse jouduin loppujen lopuksi käydä apteekista hakemassa pirun pahaa laktuloosi nestettä on kuin nestemäistä sokeria yöks.. meinaa oksu tulla.. supistelujen takia ei niin liikutakkaan ja närästyksen takia ruokavalio on rajoitteistakin.. luumuja yritän syödä kans.

Kommentit (9)

Vierailija

Ei paljoon kuidut ja kumppanit tepsinny minulla kun olin raskaana. Vaikka miten helposti sulavaa ja terveellistä söi niin ei auttanut. Jotaki oksettavaa litkua join, ei auttanut. Microlaxia haitariin pahimpien ummetusten aikaan, niin kyllä se siitä helpotti:)

Vierailija

Luumuja. Ja synnärille kans, et varmaan halua ponnistella synnytyksen jälkeen uudestaan vähään aikaan. Kyllä se siitä sitten helpottaa.

Vierailija

Juo paljon vettä, raskaus muutenkin lisää nesteen tarvetta ja liian vähän kun juo niin tulee ummetusta. Mä join levolacia joka aamu, se on helvetin pahaa mutta pitää vatsan toiminnassa. Magnesiumlisäkin voi auttaa, kysy apteekista mikä valmiste sopii raskauden aikana.

Vierailija

Mitä väliä? Mä pelkäsin niin paljon keskenmenoa, etten koskaan ponnistanut vessassa. Sittenpä se kakka oli melkoista norsun p*skaa, kun sitä lopulta tuli, karmean paksua, mutta ei se mitään haitannut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat