Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin uskalsin tunnustaa

Vierailija
08.02.2006 |

eräälle miehelle että rakastan tätä. Vuosia olin pantannut tunteitani, mutta viimein uskalsin :) Mies sanoi ymmärtävänsä kyllä minua. Mutta että ei itse juuri nyt pysty millään tavalla vastaamaan tunteisiini, puoleen eikä toiseen, koska oma elämänsä on palasina, tuore ero takana jne.." Aika näyttää" sanoi.

Olen niin rikki. Ymmärrän miestä, mutta en malttaisi odottaa. Sattuu fyysisesti kun en voi olla hänen lähellään. Ajattelen häntä koko ajan. Kuinka tästä pääsee yli?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jokin asia muistuttaa hänestä ja saa sydämen sykkimään.

Vierailija
2/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain kestä elämää ilman häntä. Olen aivan hukassa kun minun pitäisi odottaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kolahtaa tai ei. Haiskahtaa, että mies ei välitä.

Vierailija
4/22 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa vastaan tarjottua seksiä, ja nainen kuvittelee sen olevan rakkautta. Sori nyt, mutta olen ihan täsmälleen samaa mieltä kuin monet aiemmista. Jos mies sut oikeasti haluaisi, se olisi sut jo omakseen ottanut. Pelkuriraukka tai hyväksikäyttäjä se on. Sitäpaitsi, jos te joskus päätyisittekin yhteen, se tapahtuisi luultavasti sen takia, että mies kokisi olevansa saarrettu ja ottaisi sut ns. pakotettuna. Sitten valittaisi sitä vieraille naisille baarissa.

Tuo sun rakastumisesi kuulostaa pahasti siltä, että olet luonut miehestä itsellesi jonkun ihannekuvan, johon kaipuusi kohdistat. Aika paljon luot paineita yhdelle ihmiselle. En mäkään haluaisi olla tyypin kanssa, joka ei voi elää tai hengittää ilman mua! Brr...

Vierailija
5/22 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti kun elämä on palasina muutenkin. Mitenköhän tästäkin selviää sitten. Vittu.

ap

Vierailija
6/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joko kolahtaa tai ei. Haiskahtaa, että mies ei välitä.

Olisiko noin? Ei kai? Voi ei...

Vierailija
7/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki oma elämäntilanne vaikuttaa, mutta kyllä minusta täytyy pystyä vastaamaan edes jotakin. Suhteenkin voi aloittaa, mutta sen eteneminen menköön tilanteen ja voimien mukaan.

Vierailija
8/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toki oma elämäntilanne vaikuttaa, mutta kyllä minusta täytyy pystyä vastaamaan edes jotakin. Suhteenkin voi aloittaa, mutta sen eteneminen menköön tilanteen ja voimien mukaan.

On meillä suhteen tynkää. Tapaillaan ja harrastetaan seksiä jne. Olemme ystäviä ainakin. Olen melko hämmentynyt.

ap

Vierailija
9/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian paljon pettymyksiä? Anna aikaa, jatkakaa " vanhaan malliin" kyllä odotus palkitaan. Tiedän kokemuksesta!

Vierailija
10/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemme koska meillä on yhteisiä harrastuksia. Ehkä käytän hääntä hyväkseni, tiedän että suostuttelun jälkeen antaa seksiä koska on puutteessa? Taidan olla huono ihminen..

ap

Vierailija
11/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun miehestä on kyse niin " pikkusuolainen" kyllä varmaan on ihan ok. Ei siinä mitään, kun antaa niin itsekkin saa. Voihan se mies tottua sinuun tuttuun ja turvalliseen, että jää huomaamatta koukkuusi.

Vierailija
12/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TArkoittaa siis sitä, että sinun avullasi pääsee eroon tai kuiville entisestä suhteestaan ja erostaan. Mutta siirtymäsuhteet harvoin kestää.

Älä harrasta seksiä miehen kanssa, jos ei rakasta sua!! Teet vain hallaa itsellesi.

Vierailija
13/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu kyllä kelpasi.Vasta vuosia myöhemmin tajusin miten mua käytettiin hyväksi.Unohda ap koko äijä,ennen kuin sua sattuu enemmän.Kyllähän tuohon voi vuosia tuhlata,mutta et ole muuta kuin reikä..

Vierailija
14/22 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin niin täysin miehiselle luonnolle oudon asian kuin " selvittämättömien tunteiden ja tuoreen eron" takia, niin voit unohtaa koko jutun. Tiedämme kaikki tätä palstaa seuranneet, kuinka helposti miehet siirtyvät uuteen suhteeseen ilman mitään tunnontuskia.

Älä ole enää hyväksikäytettävänä vaan anna vaihtoehdot miehelle:tapaatte seuraavan kerran kun on saanut setvittyä asiansa, tai ette tapaa enää ollenkaan.

Vierailija
15/22 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta on että se joko kolahtaa heti tai sitten ei ollenkaan. Jos ei teidän tapaaminen, ekat treffit ja ekat rakastelut ole saaneet siltä meneen jalkoja alta, niin ei se enää myöhemminkään tule tapahtuun. Jos se sanoo että katsellaan, niin tarkoittaa ettei haluaisi luopuakaan sinusta ennen kuin tulee vastaan se oikea.

Valitan. Tämä sekä minun että miehen kokemus.

Vierailija
16/22 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on ihan tavallinen ihminen ja sä olet sellanen joka 3 kuukauden hullaantumisen jälkeen et ymmärä mikä siinä miehessä oli ihmeellistä, nyt vaan kävelet jossain sumussa. Yleensä tollasii ihastumisia on murrosiässä, pop tähtiin, joista kuvitellaan kaikkea, palaa maanpinnalle, ja hanki itsellesi elämä.

Vierailija
17/22 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

potea eron tuskaa, niin ei kannata ap odotella mitään pidempiaikaista suhdetta. Itsekin olen monesti käyttänyt tuota eroa tekosyynä (" pitkä suhde takana, en ole vielä valmis sitoutumaan" ), ja tiedän miten helppoa se on.

Itse kuitenkin löysin elämäni miehen noin 3 viikkoa sen jälkeen, kun erosin useiden vuosien suhteesta. Eikä olisi käynyt mielessäkään jättää tätä rakkautta kokematta vain siksi, että on ero takana!

Mutta tsemppiä ap; häntä pystyyn ja yritä vilkuilla toisiinkin suuntiin!

Vierailija
18/22 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joko kolahtaa tai ei, sinä et ole tuolle miehelle kolahtanut millään lailla... ja tuskin niin tulee tapahtumaan jatkossakaan.

Hän halusi vain olla ystävällinen. Tee itsellesi palvelus, unohda hänet

Vierailija
19/22 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma rikoinko miehen suhteen. Olin ehkä osaltani vaikuttamassa asioiden kehittymiseen.

Kyllä hän välittää minusta. Olemme päivittäin tekemisissä toistemme kanssa. " Jalat on mennyt alta" sekstatessa ja tuntuu oikealta ja hyvältä olla minun kanssa (on näin kertonut), mutta morkkis seuraa viiveellä. Osittain näin tapahtu siksi kun olen itse teknisesti vielä varattu ja meillä tuon toisen miehen kanssa pitkä kaverihistoria takana jne. Asiat ovat monimutkaisia.

ap

Vierailija
20/22 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästikään ei vastaa tunteisiisi vaikka niin haluat uskotella. Tuohan oli viesti että hän nyt haluaa olla vapaa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan