En voisi olla suhteessa, jossa seksi on huonoa
Siksi olenkin aina koeajanut miehet tapailuvaiheessa ja jos on ollut huono sängyssä tai pienimunainen, olen lopettanut tapailun.
Kommentit (22)
Asia on kyllä selvitettävä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, ettei tule pettymyksiä.. Eikä se koko ratkaise, vaan miten sitä käyttää.. taivaallista seksiä miehen kanssa, jolla todella pieni, mutta osasi pitää kyllä hyvänä..
En minäkään. Tämän vuoksi seksi on pakko testata melko nopeasti uuden miehen kanssa. Suutelusta voi päätellä jo paljon, mitä tuleman pitää (paitsi vehkeen koon).
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Tämän vuoksi seksi on pakko testata melko nopeasti uuden miehen kanssa. Suutelusta voi päätellä jo paljon, mitä tuleman pitää (paitsi vehkeen koon).
Nojaa. Aika moni hyvin suuteleva mies on aivan järkyttävän huono sängyssä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Aika moni hyvin suuteleva mies on aivan järkyttävän huono sängyssä. :D
juu, moni kielinero on oikeasti täysi lahna ja vielä löysäkin sit sänkyhommissa.
Jos seksi on alussa huonoa, se ei tarkoita etteikö se voisi siitä parantua.
Olette kertakäyttökulttuurin surullisia edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nain! Itseasiassa, seksi ei ole koskaan alussa ollut mitenkaan fantastista kenenkaan kumppanin kanssa. Siina yhdessa tutustutaan, keskustellaan siita mista pidamme, ja kokeilemme erilaisia juttuja. Tavallaan samalla tavalla kun tutustutaan toisiimme ihmisina.
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti huono, niin ei sitä jaksa alkaa kouluttamaan, varsinkin jos mies kuvittelee kaikkien naisten tykkäävän samoista asioista ja kun sanoo jostain, että lopeta, en tykkää, niin sitten ollaan huuli pyöreänä, kun kaikki muutkin tykkää.
jos mies on mukava, empaattinen ja jolla on mukaa, huonon seksin voi antaa anteeksi. Pienimunaisuuden harvemmin voi antaa anteeksi ja muutenkin tietylaisen välinpitämättömyyden.
Vierailija kirjoitti:
jos mies on mukava, empaattinen ja jolla on mukaa, huonon seksin voi antaa anteeksi. Pienimunaisuuden harvemmin voi antaa anteeksi ja muutenkin tietylaisen välinpitämättömyyden.
Ei sitä huonoa seksiäkään voi antaa pidemmän päälle anteeksi. Heijastuu nimittäin suhteen muihinkin osiin.
Vierailija kirjoitti:
ja sinä et ole koskaan saanut mahtavaa seksiä. Yksikään loistava seksikumppanini ei ole ollut alussakaan mikään huono, ei edes eka kerralla. Sen sijaan surkeita on riittänyt ja ne ei siitä miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Parantua ja muuttua vieläpä ihan parhaaksi. Itsellä kokemusta. Ei tosin kokeilujakaan vastaan mitään :)
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti huono, niin ei sitä jaksa alkaa kouluttamaan, varsinkin jos mies kuvittelee kaikkien naisten tykkäävän samoista asioista ja kun sanoo jostain, että lopeta, en tykkää, niin sitten ollaan huuli pyöreänä, kun kaikki muutkin tykkää.
Luuletko sä tollo, että sekunnissa kaikki kääntyy kuten prinsessa tahtoo. Se vie aikaa oppia tuntemaan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä tollo, että sekunnissa kaikki kääntyy kuten prinsessa tahtoo. Se vie aikaa oppia tuntemaan toinen.
Luuletko sä tollo, että jos mies on tietävinään mistä nainen tykkää, eikä usko, kun suoraan sanoo ettei tykkää, vaan mies edelleen inttää, että kun muutkin on tykännyt,että se suostuis oppimaan yhtääb mitäään. Toinen tyyli, josta tietää, ettei mies koskaan tuu oppimaan hyväksi sängyssä, on tasainen lykkiminen ilman mitään himoa ja silmätkin ovat täysin lasittuneet.
Itse miehenä panen just niinkuin itse tykkään. Jos lortto lämpenee ja haluaa ottaa uusiksi niin onpahan seuraava laukeaminen helpommin saatavissa. Jos lortto ei tykkää niin onpahan helpompi päästä eroon.
Turhaa on yrittää naisia miellyttää. Se on loputon suo. Miehet, nauttikaa elämästä ja antakaa lorttojen nauttia omastaan.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä tollo, että jos mies on tietävinään mistä nainen tykkää, eikä usko, kun suoraan sanoo ettei tykkää, vaan mies edelleen inttää, että kun muutkin on tykännyt,että se suostuis oppimaan yhtääb mitäään. Toinen tyyli, josta tietää, ettei mies koskaan tuu oppimaan hyväksi sängyssä, on tasainen lykkiminen ilman mitään himoa ja silmätkin ovat täysin lasittuneet.
Ilmankos vihasi johtuukin tästä, koska olet itse lahna, niin saat aina huonoa seksiä. T. Mies, hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä panen just niinkuin itse tykkään. Jos lortto lämpenee ja haluaa ottaa uusiksi niin onpahan seuraava laukeaminen helpommin saatavissa. Jos lortto ei tykkää niin onpahan helpompi päästä eroon.
Turhaa on yrittää naisia miellyttää. Se on loputon suo. Miehet, nauttikaa elämästä ja antakaa lorttojen nauttia omastaan.
Juuri näin. Jokainen on itse vastuussa omasta nautinnostaan. On turha vain odotella sängyssä, että mies tekee kaiken tarpeellisen. Lisäksi kyllästynyt mies kertoo kyllä naisen taidoista enemmänkin. Lykitään nyt sitten tätäkin lahnaa.
Se on kyllä totta, että suutelusta voi päätellä jo paljon. Jos suutelussa ei ole mitään kemiaa/yhteistä säveltä niin ei ole koskaan ollut kyllä naimisessakaan :D
Vai, että oikein koeajat miehiä luulitko, että meistä suurin osa pidättäytyy seksistä kunnes suhde on virallistettu ja mahdolliset häät vietetty? Olen varmaan hieman pessimisti, mutta epäilen suuresti, että seksi(kään) ei voi pysyä tasaisen hyvänä vuosia -ja olen varmaan konservatiivi- kun jatkan, että saman kumppanin kanssa. Kuten suhteessa muutenkin sitä pitää hoitaa ja mahdollisesti jaksaa toisinaan olla, myös hieman kärsivällinen, ettten sanoisi jollain tavalla tottua ja "sopeutua" toisen tavoille.
Itselläni ainakin seksiin vaikuttaa moni asia. Se ei ole mystinen kaikesta muusta vapaa vyöhyke tai alue. Näin toistaiseksi lapsettomana ja hyvä kuntoisena siitä varmasti nauttii ihan eritavalla, kuin siinä vaiheessa kun mahdolliset lapset ovat pienia ja mahdollisesti työpaineet -kasvaneen vastuun myötä entisestään nousseet, jo nyt huomaan, että palautuminen vaikka rankemmasta urheilusuorituksesta kestää kauemmin kuin viela muutama vuosi sitten.
Tiedostan myös, että en varmastikaan pysty tarjoamaan naiselleni kulmakunnan suurinta munaa, mutta suurin seksualisuuteen liittyvä elin minulla on sijainnut aina korvien välissä, jonka myös toivon pysyvän hyvässä vireessä. Seksi on minulle muutakin kuin vain yhdyntä.
Entä jos on pitkään pelkällä tuttavuusasteella ja kemiaa on. Voiko silloin pettyä? Itsellä ei tästä aiempaa kokemusta.
Minä olin kymmenen vuotta :/ En tiedä, mitä päässäni liikkui...