Kysymyksiä pariskunnille, jotka ovat etsineet naista "kolmanneksi pyöräksi".

Vierailija

Jos teitä on täällä, niin onko löyäminen kestänyt kauan ja vaatinut monta yritystä? Onko kiinnostuneita olut paljon? Oletteko netin kautta vai esimerkisi jossain juhlissa tai tapahtumissa löytäneet "kolmannen pyörän"?

Mikä sai teidät etsimään?

Jos tuntematon, niin onko teistä tullut myöhemmin kavereita vai oliko kyseessä vaan yhden illan juttu?

Ja miltä teistä tuntui? Voiko ottaa uusiksi?

Ajattelin lähinnä nyt mies ja bi-nainen pariskuntia, mutta muutkin voivat kertoa tästä. Olisi myös kiinnostavaa kuunnella kolmannen pyörän kertomuksia.

Lähinnä mielenkiinnon vuoksi kyselen, koska en itse ole törmännyt tällaiseen, mutta kuulemma tämä on yllättävän yleistä.

Kommentit (3)

Vierailija

Vastaan itse tähän kolmantena pyöränä.

Olin kerran mukana, ihan tavallinen (vähän yksinkertainen) duunaripari, jotka etsi netistä seuraa tuohon juttuun.

Mulla oli eron jälkeen kamala sekoboltsivaihe, menin siksi mukaan. Ja varsinkin siksi, koska vaikuttivat ihan normaaleilta ihmisiltä, et ei mitään sähköpiiskaa perseeseen tai huumeita.

Olivat etsineet jo vuosikausia. Muutama nainen oli lupautunut, mut sitten perunut.

Ei suomalainen ihminen toimi niin, et menee tuntemattomien tai tuntemattoman matkaan selvinpäin. Siis nainen. Enkä usko et kenenkään kannattaa. Naisena siis.

Vierailija

Tavallisesti pariskunta haluaa nimenomaan naisen kolmanneksi pyöräksi, ja vaikka pariskunnan nainen sirkuttaa haluavansa kokeilla naista ja olevansa pohjimmiltaan biseksuaali, melko pian huomaa kuka oikeastaan idean takana onkaan. Nainen haluaa pitää miehen hinnalla millä hyvänsä suostuen mihin vaan. Ei paras lähtökohta kimppaseksille.

On myös pareja joissa kolmen kimppaa haluaa yhtä lailla nainenkin. Tarkoituksena on kuitenkin elävöittää juuri HEIDÄN seksielämäänsä, eli halutaan joku ulkopuolinen ihminen seksileluksi.

Jokainen voi kokeilla ja olla mitä mieltä haluaa, mutta rakkautena en itse pidä sitä, että harrastetaan seksiä muidenkin kuin oman kumppanin kanssa. Kimppaseksillä yritetään kiertää mahdollisesti uhkaavaa pettämis- tai kyllästymisongelmaa. Toisaalta kyseessä ei ole mikään ihmeellinen seksi tai kummoinen kokemus, mutta siitä huolimatta aika moni pari on ennemmin tai myöhemmin kimppaharrastuksen jälkeen eronnut. Ero ei ole välttämättä kimppaseksin syytä, mutta toisaalta kimppa ei vääjäämättä lähestyvää eroa myöskään estä. Ihan sama kuin lasten hankkimisen kanssa: lapsella ei voi lujittaa paskaa suhdetta, mutta hyvänkin suhteen saa pilattua kun oikein monta pyöräyttää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat