Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako pimppiä enää tiukaksi synnytyksen jälkeen?

Vierailija

Rehellisesti, onko se mahdollista? Jollain lantionpohjalihasjumpallako sen muka pitäisi tiukentua? Epäilen. Todistakaa epäilyni vääräksi, pliis!

T: Synnytystä ja pimpin löystymistä pelkäävä pinnallinen tuleva äiti, mutta myös jatkossakin seksistä pitävä vaimo

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Dunno onnistuuko se jälkikäteen vai etukäteen, mutta fb, joka on neljän lapsen yh, osaa kyllä käyttää lihaksiaan niin, että on takuulla perusteiniä tiukempi. Jos hän ei tee lihaksillaan mitään, niin silloin se on vähän reunojen etsimistä, mutta kun tekee... mmmm.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, onko se mahdollista? Jollain lantionpohjalihasjumpallako sen muka pitäisi tiukentua? Epäilen. Todistakaa epäilyni vääräksi, pliis!

T: Synnytystä ja pimpin löystymistä pelkäävä pinnallinen tuleva äiti, mutta myös jatkossakin seksistä pitävä vaimo

Mistä tiedät? Että olet jatkossakin seksistä pitävä vaimo?

Kun olet synnyttänyt, elämäsi täyttää vain kakkavaipat, soseet, imetys, puistoilu, pyykinpesu ja sen sellainen. Lakkaat haluamasta seksiä, joten asia on siten selvä.

Vierailija

Riippuu millainen synnytys sinulla on edessäsi. Minäkin pelkäsin mutta alapääni on ihan yhtä tiukka kuin ennen synnytystä. Kannattaa liikkua tarpeeksi raskauden aikana jotta sinulla on hyvät lihakset synnytyksessä. Ponnistus vaihetta ajatellen kannattaa miettiä että esim. epiduraali on huono koska et tunne mitään ja on vaikea ponnistaa hallitusti. Minulla ei ollut ponnistusvaiheessa mitään kipulääkitystä ja se oli yhtä tuskaa ja kesti lähes tunnin mutta en myöskään saanut yhtään tikkiä enkä isoa repeämää.

Vierailija

Eikös niitä vitunkiristysleikkauksiakin ole olemassa? Luulisi onnistuvan ihan helposti ompelemalla puolet umpeen.

Vierailija

ei se suuaukko palaudu täysin koskaan, mutta kyllä se itse emätin muuten palautuu.

mulla viiden lapsen jälkeen on tiukempi kuin koskaan, kiitos tehokkaan treenin :)

Vierailija

Neljä lasta, nuorin jo 8.
Seksielämä ei oo ikinä ollut näin hyvää. Ei se alapää toki yhtä nätti ole kuin ennen lapsia mutta sille nyt se ja sama. En oo kuullut että kellään ois mennyt alapää niin pilalle synnytyksessä ettäkö ois lakannut seksistä tykkäämästä. Kyllä se on se vauva-ajan väsymys tai ongelmat suhteessa mikä sen tekee. Ja niistäkin molemmista selviää ajan kanssa. Eli no hätä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ei se suuaukko palaudu täysin koskaan, mutta kyllä se itse emätin muuten palautuu.

mulla viiden lapsen jälkeen on tiukempi kuin koskaan, kiitos tehokkaan treenin :)

Kysytäänkö mieheltäsi??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytäänkö mieheltäsi??

kysytään vaan :)

sen kyllä tiedän, että jos treenaamisen lopettaisin, olis varmaan äkkiä tilanne se, ettei seksi kiinnostaisi kumpaakaan tuntuman puutteessa.

Vierailija

No asiastahan ollaan aina montaa mieltä, mutta mä ainakin palauduin ihan yhtä tiukaksi kuin aiemmin. Ja alapää myös näyttää ihan samalta. Mulla oli superhelppo synnytys, ponnistusvaihe 17 minuuttia eikä yhtään repeämää. Nyt vuosi synnytyksestä. Ikä voi myös vaikuttaa, synnytin 20-vuotiaana. Mun poikaystävällä on pienehkö penis ja hyvin riittää. Olen myös synnytyksen jälkeen alkanut saamaan emätinorgasmeja.

Vierailija

Jos tikkaavat niin kiristyy se siinä samalla. Mutta aluksi tikit kiristää ihoa. Ja jumppaa sitten kun paikat alkaa parantua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kyllä se pilalla on häppärit tursottaa sinne tänne,reikä on kuin messuhalli,kitarisat voi tarkastaa römpsän kautta,seksi ei tunnu miltään ja nyrkki on pienin mikä tuntuu missään.

voit tietenkin antaa miehelle persettä,mutta kauan kestää että persekin on niin löysä että tarvitset vaipat,ei ole helppoa olla nainen.

t.m40v

Vierailija

Saattaapa olla että tällä kireydellä ei ole enää merkitystä lasten jälkeen. Hoitelet lapsia vaan kiltisti ja joku freshimpi hoitelee miestä. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat