Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako pimppiä enää tiukaksi synnytyksen jälkeen?

Vierailija
12.10.2015 |

Rehellisesti, onko se mahdollista? Jollain lantionpohjalihasjumpallako sen muka pitäisi tiukentua? Epäilen. Todistakaa epäilyni vääräksi, pliis!

T: Synnytystä ja pimpin löystymistä pelkäävä pinnallinen tuleva äiti, mutta myös jatkossakin seksistä pitävä vaimo

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikeasti saa

Vierailija
2/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dunno onnistuuko se jälkikäteen vai etukäteen, mutta fb, joka on neljän lapsen yh, osaa kyllä käyttää lihaksiaan niin, että on takuulla perusteiniä tiukempi. Jos hän ei tee lihaksillaan mitään, niin silloin se on vähän reunojen etsimistä, mutta kun tekee... mmmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku muka niitä valheita. Lihaksia treenataan, ettei saisi laskeumaa.

Vierailija
4/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa enää entiseksi.

Ahkeralla jumppaamisella saa jotain aikaan. Mut sitä pitää tehdä koko ajan.

Vierailija
5/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, onko se mahdollista? Jollain lantionpohjalihasjumpallako sen muka pitäisi tiukentua? Epäilen. Todistakaa epäilyni vääräksi, pliis!

T: Synnytystä ja pimpin löystymistä pelkäävä pinnallinen tuleva äiti, mutta myös jatkossakin seksistä pitävä vaimo

Mistä tiedät? Että olet jatkossakin seksistä pitävä vaimo?

Kun olet synnyttänyt, elämäsi täyttää vain kakkavaipat, soseet, imetys, puistoilu, pyykinpesu ja sen sellainen. Lakkaat haluamasta seksiä, joten asia on siten selvä.

Vierailija
6/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen synnytys sinulla on edessäsi. Minäkin pelkäsin mutta alapääni on ihan yhtä tiukka kuin ennen synnytystä. Kannattaa liikkua tarpeeksi raskauden aikana jotta sinulla on hyvät lihakset synnytyksessä. Ponnistus vaihetta ajatellen kannattaa miettiä että esim. epiduraali on huono koska et tunne mitään ja on vaikea ponnistaa hallitusti. Minulla ei ollut ponnistusvaiheessa mitään kipulääkitystä ja se oli yhtä tuskaa ja kesti lähes tunnin mutta en myöskään saanut yhtään tikkiä enkä isoa repeämää.

Vierailija
7/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä vitunkiristysleikkauksiakin ole olemassa? Luulisi onnistuvan ihan helposti ompelemalla puolet umpeen.

Vierailija
8/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se suuaukko palaudu täysin koskaan, mutta kyllä se itse emätin muuten palautuu.

mulla viiden lapsen jälkeen on tiukempi kuin koskaan, kiitos tehokkaan treenin :)

Vierailija
9/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta, nuorin jo 8.
Seksielämä ei oo ikinä ollut näin hyvää. Ei se alapää toki yhtä nätti ole kuin ennen lapsia mutta sille nyt se ja sama. En oo kuullut että kellään ois mennyt alapää niin pilalle synnytyksessä ettäkö ois lakannut seksistä tykkäämästä. Kyllä se on se vauva-ajan väsymys tai ongelmat suhteessa mikä sen tekee. Ja niistäkin molemmista selviää ajan kanssa. Eli no hätä.

Vierailija
10/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se suuaukko palaudu täysin koskaan, mutta kyllä se itse emätin muuten palautuu.

mulla viiden lapsen jälkeen on tiukempi kuin koskaan, kiitos tehokkaan treenin :)

Kysytäänkö mieheltäsi??

Vierailija
11/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytäänkö mieheltäsi??

kysytään vaan :)

sen kyllä tiedän, että jos treenaamisen lopettaisin, olis varmaan äkkiä tilanne se, ettei seksi kiinnostaisi kumpaakaan tuntuman puutteessa.

Vierailija
12/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiastahan ollaan aina montaa mieltä, mutta mä ainakin palauduin ihan yhtä tiukaksi kuin aiemmin. Ja alapää myös näyttää ihan samalta. Mulla oli superhelppo synnytys, ponnistusvaihe 17 minuuttia eikä yhtään repeämää. Nyt vuosi synnytyksestä. Ikä voi myös vaikuttaa, synnytin 20-vuotiaana. Mun poikaystävällä on pienehkö penis ja hyvin riittää. Olen myös synnytyksen jälkeen alkanut saamaan emätinorgasmeja.

Vierailija
13/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tikkaavat niin kiristyy se siinä samalla. Mutta aluksi tikit kiristää ihoa. Ja jumppaa sitten kun paikat alkaa parantua.

Vierailija
14/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se pilalla on häppärit tursottaa sinne tänne,reikä on kuin messuhalli,kitarisat voi tarkastaa römpsän kautta,seksi ei tunnu miltään ja nyrkki on pienin mikä tuntuu missään.

voit tietenkin antaa miehelle persettä,mutta kauan kestää että persekin on niin löysä että tarvitset vaipat,ei ole helppoa olla nainen.

t.m40v

Vierailija
15/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapa olla että tällä kireydellä ei ole enää merkitystä lasten jälkeen. Hoitelet lapsia vaan kiltisti ja joku freshimpi hoitelee miestä. 

Vierailija
16/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaapa olla että tällä kireydellä ei ole enää merkitystä lasten jälkeen. Hoitelet lapsia vaan kiltisti ja joku freshimpi hoitelee miestä. 

Juuri näin.Ja sit kun lapset on isompia vaihdat siihen nuorempaan mieheen kun oma mies on jo vanha kurttu.

Vierailija
17/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aloittaako joku oikeasti lantionpohjanlihasten treenauksen vasta raskaana/synnytyksen jälkeen? Minä olen treenannut lihaksiani aina siitä asti kun ensimmäisen kerran kuulin asiasta, eli about 14-vuotiaasta... Ja miehet ovat kehuneet aina tiukkuudesta ennen lapsia ja mieheni sanoi ettei eroa lasten syntymisen jälkeen ole entiseen.

Vierailija
18/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies kertoi että sen muija joka on synnyttänyt kolme muksua on ku turkin hihaan pistelis. On se muija laiskakin, ei liiku mitää. Ei voi olla hyvää seksiä...

Vierailija
19/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thank god en ole hetero. Ei tarvitse miettiä tällaisia. Oikeesti tsemppiä naiset!

Vierailija
20/34 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagina palautuu täysin ennallaan synnytyksen jälkeen, ellei ole kyse pahoista repeämisistä.