Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa tietäjät! Asunto + yritysosoite?

Vierailija

Tietääkö kukaan miten toimia, kun ostin asunnon viime vuonna ja tähän asunnon osoitteeseen on rekisteröity entisen omistajan yritys.

Entinen omistaja ei suostu vaihtamaan pois tätä osoitetta ja aikoo pitää tämän osoitteen yrityksensä osoitteena.

Mitä teen? Tänne tulee kaikki yrityksen postikin.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt ainakin yhteyttä postin asiakaspalveluun.

Olen ottanut, mutta ne ei kuulemma voi tehdä mitään tälle asialle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Odottaako hän myös saavansa ne postit?

Vien ne aina postiin takaisin, ja sanon, että väärä osoite, johonkin ne häviää sieltä sitten, koska eivät tule takaisin, eli ilmeisesti menevät asunnon entiselle omistajalle.

En voi tietenkään tuhotakaan sitä postia yms. koska se olisi laitonta.

Mutta olen aika lailla nyt ihmeissäni siitä etteikö tälle voi muka voi oikeasti tehdä mitään, kyllähän esim. verotoimistossakin pitäisi olla yrityksen oikea osoite.

Vierailija

Älä vie niitä minnekään vaan annat itse tulla hakemaan ja kerrot periväsi säilutysmaksua kympin per päivä.

Vierailija

Maistraattiin ilmoitus väärästä asukkaasta. Sen voi tehdä asunnon asukas tai omistaja.

Yrityksen osalta voi soittaa kaupparekisteriin ja kysyä ohjeita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ilmianna sinne verotoimistolle.

Ei toimi. Verovirasto ottaa osoitteensa ytj:stä. Vaikka sinne kuinka soittaisi, että jonkun yrityksen osoite on väärä, niin ottavat silti sieltä. Omistajan pitää muuttaa osoite sinne.

-ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko rikollinen? Kasvanut suomalaisessa kulttuurissa?

:D

Huvittavaa kylläkin, kyseessä on suomalainen erittäin varakas ja menestynyt liikemies...joten siinäkin mielessä ihan ihme toimintaa.

Mutta kiitos erittäin paljon vinkeistä, seuraavaksi teen tuon maistraattijutun, ehkä sillä loppuu tämä homma vihdoinkin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rikollinen? Kasvanut suomalaisessa kulttuurissa?

:D

Huvittavaa kylläkin, kyseessä on suomalainen erittäin varakas ja menestynyt liikemies...joten siinäkin mielessä ihan ihme toimintaa.

Mutta kiitos erittäin paljon vinkeistä, seuraavaksi teen tuon maistraattijutun, ehkä sillä loppuu tämä homma vihdoinkin!

Varakas ja menestynyt? No, tuolla tavalla tuleekin varakkaaksi ja menestyy, kun laittaa toiset hommiin omalla kustannuksellaan ja itse istuu ja katsoo päältä, kun toiset ahertavat ja juoksevat ympyrää hänen puolestaan. Se se on menestysresepti, ei mikään yrittäjän oma ahkeruus tai ylivertainen älykkyys - paitsi toisten kusettamisessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat