Kastelahja?

Vierailija

Hei!

Kummityttöni nimiäiset ovat kuukauden päästä, ja tämä koko touhu on minulle ihan uutta - en ole ollut lasten tai lapsiperheiden kanssa tekemisissä aiemmin oikeastaan ollenkaan (olen 18-vuotias). Tahtoisin antaa lahjaksi jotain ei-niin-klassista, eli kummilusikat ja soittorasiat yms. ovat poissuljettuja, ne eivät ole minuntyyppisiä lahjoja ollenkaan. Millaisia lahjoja lapsenne ovat saaneet ja hyväksi havaittu? Olen pohdiskellut esim. jotain design-lelua tai -säästölipasta, tai jotain käytännöllisempää kuten lampaantaljaa rattaisiin (tosin allergiaperhe, ehkä ei hyvä idea?).  Kaikki ideat ovat erittäin tervetulleita. 

Kommentit (5)

Vierailija

Meillä suosituimmat ovat olleet korut; tytöt ovat saaneet kaulaketjun (n. 38 cm) ja siihen kivan pienen riipuksen. Ja tällaisen paketin olen antanut omalle kummitytölleni.

Vierailija

Joku rannekoru, esim. pandora tai thomas sabo, mihin voi ostaa lisä helyjä lapsen kasvaessa. Me saatiin tälläinen 6 vuotta sitten ja lapsi on saanut siihen aina synttärinä kummiltansa jonkin osan ja kovasti vaikuttaa tykkäävän :)

Vierailija

Ideoita: Hopealautanen, iso lasinen kakkulautanen, taulu, taidelasia, rahakokoelma, kirsikkapuu pihalle, kastekuva lahjakortti, lasinen tai hopeinen kynttilän jalka, kastemalja

Vierailija

Mä oon tykänny pitkäaikaisista leluista esimerkiksi kaikki brion lelut, sit muumiastiat ja pussilakana-setit. Muutama vuosi sit ostettiin omalle kummitytölle kultainen rannekoru mihin kaiverrutettiin etunimi :-).

Muuten mulle itelle tärkeintä et kummit on lasten elämässä tekemisissä. Pyritään itse tekemään kummilasten kanssa ainakin kerran vuodessa jotain ihan kahdestaan:-).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat