Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kastelahja?

Vierailija
12.10.2015 |

Hei!

Kummityttöni nimiäiset ovat kuukauden päästä, ja tämä koko touhu on minulle ihan uutta - en ole ollut lasten tai lapsiperheiden kanssa tekemisissä aiemmin oikeastaan ollenkaan (olen 18-vuotias). Tahtoisin antaa lahjaksi jotain ei-niin-klassista, eli kummilusikat ja soittorasiat yms. ovat poissuljettuja, ne eivät ole minuntyyppisiä lahjoja ollenkaan. Millaisia lahjoja lapsenne ovat saaneet ja hyväksi havaittu? Olen pohdiskellut esim. jotain design-lelua tai -säästölipasta, tai jotain käytännöllisempää kuten lampaantaljaa rattaisiin (tosin allergiaperhe, ehkä ei hyvä idea?).  Kaikki ideat ovat erittäin tervetulleita. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suosituimmat ovat olleet korut; tytöt ovat saaneet kaulaketjun (n. 38 cm) ja siihen kivan pienen riipuksen. Ja tällaisen paketin olen antanut omalle kummitytölleni.

Vierailija
2/5 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö viinipullo? Jokin joka kasvattaa arvoaan.. No ehkä hölmö idea, riippunee vanhemmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rannekoru, esim. pandora tai thomas sabo, mihin voi ostaa lisä helyjä lapsen kasvaessa. Me saatiin tälläinen 6 vuotta sitten ja lapsi on saanut siihen aina synttärinä kummiltansa jonkin osan ja kovasti vaikuttaa tykkäävän :)

Vierailija
4/5 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita: Hopealautanen, iso lasinen kakkulautanen, taulu, taidelasia, rahakokoelma, kirsikkapuu pihalle, kastekuva lahjakortti, lasinen tai hopeinen kynttilän jalka, kastemalja

Vierailija
5/5 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykänny pitkäaikaisista leluista esimerkiksi kaikki brion lelut, sit muumiastiat ja pussilakana-setit. Muutama vuosi sit ostettiin omalle kummitytölle kultainen rannekoru mihin kaiverrutettiin etunimi :-).

Muuten mulle itelle tärkeintä et kummit on lasten elämässä tekemisissä. Pyritään itse tekemään kummilasten kanssa ainakin kerran vuodessa jotain ihan kahdestaan:-).