Lihavat (rahka + ananas)

Vierailija

Miksi lihavat syövät rahkaa ja ananasta, eikä mitään pieniä määriä. Esim. meillä on kahvitunti töissä klo 9.30 (työpäivä klo 8-16). Niin tämä yksi ylipainoinen syö jo klo 9.30 ison purkin rahkaa ja tölkin ananasmurskaa... Muut juovat pelkkää kahvia tai joku voi jonkun mahdariinin tai omenen syödä. Lounaalla aina eineksiä ja iltapäiväkahvilla klo 14 taas rahkaa. Muut syövät pienempiä määriä eikä yleensäkään koko ajan syö jotain. Kukaan muu ei syö rahkaa eikä ananasta... Mitäköhän tämä keiju iltaisin syökään...

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Se on kuullut jostain, että mitä enemmän syö rahkaa ja ananasta, sitä enemmän laihtuu.

Totuus on kuitenkin, että nämä kumpikaan ei oikeastaan edes sovi laihduttajalle: toinen on pelkkää sokeria ja toisessa ei ole yhtään rasvaa.

Vierailija

Just. Syön töissä aina klo 9:30 rahkaa ja ananasta sekä saman satsin iltapäivällä ja ihmetellään "ootko laihiksella????" ja olen siis hoikka..

Paljon terveellisempää on syödä pieniä annoksia monta kertaa päivässä kun vain pari kertaa iso annos, olet sitten lihava tai laiha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Just. Syön töissä aina klo 9:30 rahkaa ja ananasta sekä saman satsin iltapäivällä ja ihmetellään "ootko laihiksella????" ja olen siis hoikka..

Paljon terveellisempää on syödä pieniä annoksia monta kertaa päivässä kun vain pari kertaa iso annos, olet sitten lihava tai laiha.

Perustele monta kertaa päivässä syömisen terveellisyys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Monessa maassahan aikuiset ei syö välipaloja lainkaan, ja tästä tavasta epäillään olevan merkittäviä terveyshyötyjä, kun kroppa pääsee välillä paastotilaan aterioiden välillä eikä aina ruoansulatus pyöri täysillä. 

Itse syön 2 kertaa päivässä, klo 13 ja klo 21, ja voin hyvin ja olen hoikka/normaalipainoinen. Silloin kun söin 5 kertaa päivässä kuten suomalaiset suositukset sanoi, olin ylipainoinen ja kärsin väsymyspiikeistä kesken päivän.

Vierailija

Minä saatan syödä aamulla kahvitauolla (ennen yhdeksää) vaikka sitä rahkaa ja ananasta. En pysty heti aamulla syömään mitään, joten en syö kotona ollenkaan aamupalaa. Pelkällä kahvilla jos menee lounasaikaan saakka niin tulee jo huono olo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi syödä iso annos, jos syö harvoin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi pitäisi edes syödä? Pyhälle hengelle kaikki!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kommentissa oli jotain ällöttävää mutta se ei kyllä ollut työkaverin välipala..

Mikä ällöttää? Mua ällöttää se älytön rahkan ja ananaksen syönnin määrä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kommentissa oli jotain ällöttävää mutta se ei kyllä ollut työkaverin välipala..

Mikä ällöttää? Mua ällöttää se älytön rahkan ja ananaksen syönnin määrä.

Entä jos (?) katsot pois?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

miksi pitäisi edes syödä? Pyhälle hengelle kaikki!

Et näköjään osannut vastata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele monta kertaa päivässä syömisen terveellisyys.

Tällähän on vain yksi funktio. Estää kova nälkä ja pitää vireystaso hyvänä. Mutta fitnessmaailmasta tuleva ajatusmallihan se vain on, kun alikaloreilla yritetään pitää jotekin nälkä kurissa.

Vierailija

Sitä pelottaa, että sille tulee nälkä. Siksi syö varmuuden vuoksi isoja annoksia aina kun mahdollista, ettei vaan tule nälkä. Se ei varmaan tiedäkään mitään hirveämpää asiaa, kuin nälän tunne. Lisäksi tuhdin ulkomuodon ylläpitäminen vaatii paljon ruokaa. Sinä et ole tätä vielä tajunnut, joten siksi oletkin niin rimpula.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat