Lakanat ja pyyhkeet samaan aikaan

Vierailija

Voiko lakanat ja pyyhkeet laittaa samaan aikaan kuivausrumpuun? Pesen niitä juuri samassa, mutta mietin tätä kuivausrumputilannetta?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Miksikäs ei?

Monet kyllä eivät pese niitä samaan aikaan (kuluttaa kai lakanoita), joten ei varmaan mene yhtä aikaa kuivausrumpuunkaan.. Mä pesen aina lakanat ja pyyhkeet samassa... Tuhlausta erikseen heh.

Vierailija

Jonkun asiantuntijan mukaan lakanoita ja pyyhkeitä ei saisi pestä samassa, koska kankaat imee eri lailla vettä. Siis paksu frotee ja sileä puuvilla.

En tiedä mitä se sitten haittaa, samalla lailla kai ne kamat koneessa pyörii ja peseytyy, oli siellä mitä vaan. Vai koskeeko tämä sellaisia automaattikoneita jota mittaa ja tunnustelee koneen pyykin ja ottaa vettä sen mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässäpäs onkin pohdiskeltavaa muutamaksi päiväksi....

Niinpä. Kohta alkaa kisa kuinka homma KUULUU tehdä.

Vierailija

En tiedä, nyt on myöhäistä puhua enää pesusta, kun ne on jo koneessa.

Mutta nyt mietinkin, että saako niitä laittaa kuivausrumpuun. No laitan. Kerron tulokset sitten.
(Eniten pelkään sitä, että pyyhkeistä irtoo nukkaa tai jotakin, ja lakanat menee kamaliksi.)

Vierailija

Paha sanoa. Itellä tulee liinavaatteita niin paljon kerralla, että turha miettiä tuommoisia, kun pitää jokatapauksessa pestä erikseen. Eikä kuivausrumpua ole.

Vierailija

Voi ne laittaa, mutta ei kannata. Lakanat kuivuu ryppyisiksi. Itse laitan en eri lämmöllekin eli lakanat jää silityskuivaksi ja pyyhkeet taas ihan kaappikuivaplussaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi ne laittaa, mutta ei kannata. Lakanat kuivuu ryppyisiksi. Itse laitan en eri lämmöllekin eli lakanat jää silityskuivaksi ja pyyhkeet taas ihan kaappikuivaplussaksi.

No jos kerran käyttää rumpua, niin miksi jättää mitään kosteiksi? Missä sä ne sitten loppuun kuivatat? Älytöntä.

Tietenkin voi laittaa, ei ne miksikään mene. Ja ne irtoavat nukat ja muut pölyt menee sinne nukkasihtiin, ei muihin tuotteisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran käyttää rumpua, niin miksi jättää mitään kosteiksi? Missä sä ne sitten loppuun kuivatat? Älytöntä.

Tietenkin voi laittaa, ei ne miksikään mene. Ja ne irtoavat nukat ja muut pölyt menee sinne nukkasihtiin, ei muihin tuotteisiin.

Tulee mieleen silitys ja mankelointi, jossa hieman kostea on hyvä asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän ne itse asiassa aikalailla kosteiksi, mankeloin ja ne menee kosteina kaappiinkin. Hui! Ei onneks eletä etelän kosteassa ilmastossa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat