Miten pukeutua nuorekkaammin?

Vierailija

Olen 24 ja tällä hetkellä pukeudun niiiiiin tylsästi. Aina samat farkut ja trenssi tai tikkitakki, paljon bleisereitä yms. En osaa pukeutua mitenkään muutoin, antakaa vinkkejä nuorekkaampaan pukeutumiseen, en halua olla mummo parikymppisenä.

Kommentit (8)

Vierailija

Et sä ole mummo, vaan tyylikäs! :) Ainakin kuulostaa siltä.

Voithan seurata ikäistesi naisten muotiblogeja hehe.. Ottaa sieltä vinkkejä..

Vierailija

Minä taas haluaisin pukeutua aikuisemmin. Tällä hetkellä: farkut + trikoopaita + neule/villapaita. Sun pukeutumistyylisi kuulostaa hyvältä. Pitäisi itsekin saada just nuo bleiserit pukeutumiseen, pari kauluspaitaakaan ei olisi kai pahitteeksi. En vaan ole koskaan käyttänyt niin en osaa ostaa ja rakastan ylisuuria villapaitoja :/

T: 23 v opiskelija

Vierailija

Yksi helppo ja mielenkiintoinen tapa voisi olla yhdistää tyyliisi välillä joku "epäsopiva" asia. Ristiriidat tekevät pukeutumisesta mielenkiintoista.

Vaikka rennommat/värikkäämmät/mitä nyt tarkoitatkaan nuorellaalla kengät sen asiallisen kaveriksi. Tyyli pysyy omana, mutta annat sillet pienen twistin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yksi helppo ja mielenkiintoinen tapa voisi olla yhdistää tyyliisi välillä joku "epäsopiva" asia. Ristiriidat tekevät pukeutumisesta mielenkiintoista.

Vaikka rennommat/värikkäämmät/mitä nyt tarkoitatkaan nuorellaalla kengät sen asiallisen kaveriksi. Tyyli pysyy omana, mutta annat sillet pienen twistin.

Twististä tuli mieleen nää kengät, jotka vähän aikaa sitten bongasin: http://kuje.fi/ Herkullisia värejä. Sopisko tollaset AP sun tyyliin?

T: 2

Vierailija

Legginssit, napakat farkut, topit, mekot, tunikat, villatakit, bush upit. Tätäkö haluat? Minä haluaisin pukeutua tyylikkäämpi ja näyttää muulta kun pikku tytöltä! Opiskelijana uusin hiljattain vaatekaappia..

N25/52kg

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat