Sairauspoissaoloista lörpöttelevä esimies

Vierailija

Sattumalta sekä edellisessä, että nykyisessä työpaikassa on esimies, joka juoruilee muiden työtekijöiden asiat eteenpäin työyhteisössä. Jos on kertonut jotain kehityskestelussa tai on sairaana, niin nämä tiedot leviää välittömästi muille työkaverille.

Mitä tälle voi tehdä ja miten sen saa loppumaan? Onko ehkä jopa rikottu lakia? Seuraava ylempi esimies on ihan samanlainen juoruilija, joten en tiedä auttaako hänellekkään kantelu.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noissa vaitiolovelvollisuudet luulisi olevan. Ota yhteyttä ammattiliittoon, sieltä varmasti osataan auttaa asiassa.

En kuulu liittoon ja olen eronnut juuri siksi liitosta, koska alan liitto, tai ainakin paikallisväki, on täysin hampaatonta, eikä pysty hoitamaan törkeämpiäkään rikkomuksia työpaikoilla.

Kumpikohan tämä olisi enämmän, työsuhde- vai työsuojeluaisia?

-ap

Vierailija

jo on sulle idiootteja osunut esimiehiksi, joo on vaitiolovelvollisuus, mutta vaikka oon 17v ollu henkilöstöpäällikkönä en ole ikinä moiseen itse törmännyt, niin en tiedä kenen puoleen sun pitäisi kääntyä, varsinkin jos pomon pomo on yhtä vajaa. Onko teillä henkilöstöosastoa? Puhu heidän kanssaan, jos ei ole, auttaisikohan avi? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kertooko se ihan sairaslomien syynkin? 

Auta armias, jos noin tekee!

Kyllä, kahvipöydässä ruoditaan sairauden syyt sun muuta.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

jo on sulle idiootteja osunut esimiehiksi, joo on vaitiolovelvollisuus, mutta vaikka oon 17v ollu henkilöstöpäällikkönä en ole ikinä moiseen itse törmännyt, niin en tiedä kenen puoleen sun pitäisi kääntyä, varsinkin jos pomon pomo on yhtä vajaa. Onko teillä henkilöstöosastoa? Puhu heidän kanssaan, jos ei ole, auttaisikohan avi? 

Pelottaa vaan että kuinka hanpaisiin joudun jos tuon asian ilmi ja pitäisikö minun pystyä se myös jotenkin todistamaan. Pomoja pahin juorukerho vetää taatusti yhtäköyttä ja kiistää että tuollaista olisi koskaan tapahtunut.

-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat