Epävarmuus

amkp

Olen vasta puolivuotta seurustellut nykyisen mieheni kanssa. Itse olen 19 vuotta yhden ammattin omaava, mutta työtön tällähetkellä ja mieheni 27 vuotta vakituisessa töissä.
Mieheni haluaisi lapsen kanssani ja kyllä minäkin haluaisin, mutta olen tosi epävarma onko minusta vielä äidiksi olenko liian nuori, mitä muut ajattelisi jos saisin lapsen? Välillä minulla on kauhea vauvakuume ja haluaisin tehdä lapsen, mutta joku vetää minua pois siitä ja en uskallakkaan ryhtyä äidiksi ja vauvakuume häviää pariksi päiväksi.
Mieheni on ostamassa omakotitaloa, eli lapsen selusta olisi ainakin turvattu ja mieheni on tosi lapsirakas ihminen. Mieheni kohtelee minuakin kuin prinsessaa ajattelee ensin minua sitten vasta itseään.
Mitä minun kannattaisi tehdä? Siirränkö vielä lapsiasiaa eteenpäin vai annanko vaan mennä tunteiden ja mielihalujen mukana?

Kommentit (4)

Vierailija

Mielestäni sinun kannattaa odottaa. Olet vielä todella nuori + ette ole olleet yhdessä vielä niin pitkään. Ja miehen luulisi ymmärtävän nuo, jos on hyvä, vastuullinen tyyppi.

Vierailija

Mie oon sitä mieltä jos lapsella on koti niin lapsella on aina turvapaikka rakastavat vanhemmat tietysti niin sillätavallahan lapsen elämä ja selusta on turvattu, kukkaan ei voi häätää teitä omasta asunnostanne.
Näin lapsiasiaan sinä olet kyllä melekoisen nuori, mutta miehesi on jo sen verran vanaha et ossaa varmasti kantaa vastuuta. Kannattaa keskustella ja miettiä pitkäänja hartaasti onko lapsella oikea aika tulla nyt maailmaan. Oottakaa vaikka siihen asti että on se omakotitalo ja kaikki tarvikkeet siellä. Lapsen on helppo tulla valmiiseen kotiin ja maailmaan. Jos haluat keskustella lisää niin mie voin antaa sähköpostini :)

PS : toisten mielipiteistä ei kannata välittää, mieki annan vaan mennä ja elän tunteenimukkaa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat