Nyt ymmärrän miksi olen yksin

Vierailija

Kun availen täällä keskusteluita, olen aina eri mieltä aiheesta kuin kommentoijat. Hetki sittenkin kun luin yhden aloituksen, olin aivan varma että se on täynnä samanlaisia kommentteja kuin mitä minä olisin laittanut. Mutta ei, kaikilla täysin päinvastaiset mielipiteet. Näköjään minun siis kannattaa pitää suuni kiinni.. En silti ymmärrä miten voin olla lähes JOKAISESTA asiasta eri mieltä? Onko päässäni vikaa? Vai vinksahtanut ajatusmaailma? Olen oikeasti huolissani..

Kommentit (7)

Vierailija

Eihän se sitä tarkoita, että sinun on pidettävä suusi kiinni, mutta se tarkoittaa, että voit saada ilkeätä palautetta.

Minä käyn joskus kommentoimassa ketjuihin, joissa mielipiteeni on aivan erilainen kuin muilla, mutta läheskään aina en avaa ketjua enää uudestaan. Joku voi silti saada kommentistani uutta ajattelemisen aihetta, vaikken käykään katsomassa alapeukkujen määrää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä?

No esimerkiksi tuo keskustelu "kaverini inhottava pila suututti minut täysin" tai jotain sinne päin. En viitsinyt edes kommentoida omaa mielipidettäni, niin paljon se erosi muista kommenteista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No aika outoa, jos esim. pidit sitä hyvänä pilana...

En nyt ihan niinkään, mutta tuota juuri tarkoitin! Olen hirveä ihminen vaikka yritän olla normaali.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat